dooddie Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 WitamJestem tuż po wymianie dwumasy i sprzęgła (jakieś 1000 kilometrów) i problem w tym że nie widzę zbytnio różnicy przed wyminą i po.Sprzęgło już brało wysoko i szarpało przy ruszaniu, lekkie drgania odczuwalne na karoserii i kierownicy,oraz telepanie autem przy gaszeniu silnika. O ile sprzęgło już nie szarpie i bierze po środku to reszta pozostała.Czy telepanie silnika przy jego gaszeniu i odczuwalne drgania na wolnych obrotach mogą być przyczyną czegoś innego niż dwumasy? Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Mogą być efektem uszkodzonego mechanizmu wałków balansowych. Ale silnik przenosiłby drgania na całą budę pojazdu. Trzeba sprawdzić jeszcze poduszki i szczelność węży od waccu pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dooddie Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Mogą być efektem uszkodzonego mechanizmu wałków balansowych. Ale silnik przenosiłby drgania na całą budę pojazdu. Trzeba sprawdzić jeszcze poduszki i szczelność węży od waccu pompy Cześć Na Ciebie zawsze można liczyć. Drgania są przenoszone na całą budę. Zacznę od poduszek silnika. A czy przy wymianie dwumasy można coś zwalić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 łatwo je sprawdzić. Odpalasz silnik, wchodzisz pod auto i rozpinasz wężyk podciśnieniowy obserwując co się dzieje z poduszką. Uwaga ECM może wywalić błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 tak, tylko czy kolega ma poduszki podcisnieniowe? ja np nie mam w swoim pathu. telepanie silnikiem przy gaszeniu może byc objawem uszkodzenia/niedziałania klapy gaszącej. jej zadaniem jest w chwili wył. silnika na chwilę zdławić silnik odcinając dopływ powietrza do kolektora. Jest to taka przepustnica przed EGR'em, na wlocie do kolektora dolotowego ktora zamyka się na moment. Sprawdz to i egra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.