Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przekładka maximy a33


leon130
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy. Posiadam maximę a33 z 2004r. Samochód pomimo 250kkm jest w bardzo dobrym stanie, bez rdzy i chciałbym go zostawić sobie na dłużej. Problem jest w tym, że jest to anglik. Czy przekładał ktoś już maximę na naszą stronę? Dużo z tym kłopotu? Bo już się zastanawiam, czy po prostu nie zarejestrować jej w PL bez przekładania, ale ponoć ubezpieczenie dużo droższe...

4bfe510c6eacf43d8167fe6459e1e4df.jpg

1b7925f49a44c591319cdfa9940f03dc.jpg

c54d02b7b9552347b8ea95c9d2987dfd.jpg

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej musiałbyś kupić zjedzoną przez rdzę, uszkodzoną Maximę na części, koszt pewnie 2-5 tyś zł jak się trafi, zostanie CI jeszcze trochę części na zapas

następnie zapłacić za przekładkę, nie wiem ile to teraz kosztuje i ile pracy to wymaga jeśli chodzi o ścianę grodziową, ale zakładam około 1,5-2tys zł.

Generalnie zakładam koszt przeróbki między 3,5-5tyś zł za całość 

 

u angoli za tą Maximę pewnie dużo nie weżniesz 

 

za zadbaną taką Maximę w PL z kierą po lewej stronie musisz zapłacić ze 10-12tyś zł 

 

odsprzedaż auta anglika po przeróbce jest trudniejsza i później weźmiesz dużo mniej niż te 10-12tysi

 

czy to się opłaca ? tylko jeśli zakładasz długą eksploatację, przynajmniej kolejne 5 lat. 

 

mam jeszcze takie pytanie jaki tam silnik siedział w Anglii w tym Maximach ?, bo to rok 2004 

 

VQ30DE - 192 PS

VQ30DE-K - 222-227 PS - mój znajomy miałe tego przecinaka 2001, ale wersja USA, bardzo szybkie autko

VQ35DE -255 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat z irlandii, silnik 2.0 V6.

Szkoda, ze nie 3.0 V6, ale zewzgl podatkowych takich duzych pojemności to tutaj jak na lekarstwo. Chyba go w takim razie sprzedam w całości , bo jakbym miał go pociąć na żyletki to chyba by mi serce pękło

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są ubezpieczyciele którzy nie pytają po której stronie kierownica i za OC zapłacisz jak za samochód z kierownicą po prawej stronie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są ubezpieczyciele którzy nie pytają po której stronie kierownica i za OC zapłacisz jak za samochód z kierownicą po prawej stronie

No można i tak. Gorzej, jak im się po jakimś czasie odwidzi i trzeba bedzie ze 3kzł za samo OC zapłacić Wiesz może którzy ubezpieczyciele dają takie warunki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat z irlandii, silnik 2.0 V6.

Szkoda, ze nie 3.0 V6, ale zewzgl podatkowych takich duzych pojemności to tutaj jak na lekarstwo. Chyba go w takim razie sprzedam w całości , bo jakbym miał go pociąć na żyletki to chyba by mi serce pękło

zapomniałem, że ktoś jej jajca obciął i dał 2.0 na europe

 

skoro 2.0 to sprzedaj i sobie głowy tym nie zawracaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem, że ktoś jej jajca obciął i dał 2.0 na europe

 

skoro 2.0 to sprzedaj i sobie głowy tym nie zawracaj

Tak trzeba będzie zrobić. Jeszcze 3.0 nie jeździłem, trzeba będzie się gdzieś przejechać i sobie porównać... To 60+ KM musi robić robotę . A duży problem z włozeniem 3.0 do mojego auta będzie? Silnik można w dobrych pieniądzach kupić, tylko czy spasuje do manualnej skrzyni z 2.0 ?

Pewnie komputer inny, czy coś jeszcze? Robił ktoś taki swap?

Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego do dyskusji nie wniose,jestem takiego samego zdania jak moi przedmówcy:gra nie warta świeczki.zadna przekładka się nie będzie kalkulowac, nawet gdybyś potrafił zrobić to sam. Jeżeli wsiądziesz do 3.0 to już tam zostaniesz. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego do dyskusji nie wniose,jestem takiego samego zdania jak moi przedmówcy:gra nie warta świeczki.zadna przekładka się nie będzie kalkulowac, nawet gdybyś potrafił zrobić to sam. Jeżeli wsiądziesz do 3.0 to już tam zostaniesz. Pozdrawiam

W porządku i jak najbardziej się zgadzam... Jednak pytanie moje czego innego dotyczy: rejestruję w PL samochód z kierownicą z prawej strony, bo mi to nie przeszkadza, ale z zamoarem zrobienia swapa na 3.0. Dużo z tym jest zachodu? Skrzynia jest ta sama w 2.0/3.0 ? Co jeszcze będę potrzebować do zrobienia swapa? Edytowane przez leon130
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 pali tyle co 2.0 a śmiga jak 4.0. Miałem okazję pojeździć Maximą 2001 3.0 222KM to autko jak GT, przecinak nieziemski jak na zwykłego sedana

 

swap silnika to jeszcze gorsza opcja niż przekładka kiery, znaleźć dobrego dawcę, to nie tylko silnik , trzeba sporo kasy jeszcze więcej nerwów i szczęścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...