camo Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 pojawiły się u mnie w patku piski, gdzieś w tyle samochodu. częstotliwość jest większa niż obrót koła, piszczy jak gumowa kaczka, jakby guma tarła o coś mokrego. piszczy jak jest dodany napęd. częstotliwość dźwięku przyspiesza jak zwiększa się prędkość, na luzie cisza, na wstecznym cisza, tylko na biegu słychać. sprawdziłem krzyżaki i nie wyczuwam luzu, zero wycieków, gumy osłaniające półosie wyglądają ok. ktoś ma jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 krzyżaki nie muszą mieć wyczuwalnego luzu aby piszczec/zgrzypieć czy kwiczeć. Luz pojawia się pózniej. trudno powiedziec co piszczy, łozysko, krzyzaki, nieodbijający klocek hamulcowy (szczęka ręcznego) itp.... zawieszenie podnieś koło i zakręć każdym z osobna, możesz wykręcic przedni pózniej tylny wał itd, jedz powolutku niech ktoś idzie przy aucie i stara się zlokalizować piszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 na luzie nie piszczy, czyli musi być coś związanego z napędem. krzyżak by mógł być, tylko czy może wydawać takie gumowe piski ? jak jadę powoli to bardzo wyraźnie słychać skrzypienie każdego obrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 (edytowane) u mnie krzyżaki są jeszcze ori (203kkm) więc nie mogę się wypowiadać jakie wydają dzwięki, czasem zanim zaczną kwiczeć powodują blizej nieokreślone wibracje całej budy przy wyższej prędkości. path to dziwne auto, czasem coś skrzypi, piszczy, stuka, wibruje i ni z cholery nie mozna zlokalizować przyczyny, a w dodatku potrafi samo się "naprawić"..... :-) Edytowane 20 Marca 2017 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 wibracji nie ma, stuków też. jeden pisk mniej więcej co 1/4 obrotu koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Moze piasta albo przegub? Miałem podobnie z pisatą tez dziwnie skrzeczała podobnie do wyrobionego już sworznia. Po 300km padła całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 piasta by chyba piszczała z częstotliwością obrotu koła a tu jest wyraźnie częściej, do tego pisk typowo gumowy, jak przy jakiejś mokrej uszczelce ocierającej o coś, nie przypomina żadnego metalicznego zgrzytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 no i co tak piszczało? wykluczam iż to tesciowa na tylnym siedzeniu..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 jak jest sucho, jest dużo ciszej. będę musiał jeszcze sprawdzić, ale teraz podejrzewam gumowe podkładki pod mostem: http://s271.photobucket.com/user/rragpaoa/media/2008V8Pathy/ARB%20Locker%20R230%20Install/DSCN1084.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) widzę ze masz blokade dyfra. możesz coś wiecej napisać o tym,? jaka, gdzie kupione, kto zakladał, jakie trudności, jaki kompresor itd,itp zrób taki tutorial co i jak, za ile,foto, relacja z uzycia, jestem (nie tylko ja ) zainteresowany tym tematem. W przyszłości chciałbym też zamontowac sobie blokadę bo te "elektroniczne" dziadostwa mnie juz 2 razy zawiodły. napisz też cos o tym air lifcie, bo w naszym necie kompletnie nic nie ma o tym. pzdr. Edytowane 27 Marca 2017 przez KrisT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 widzę ze masz blokade dyfra. możesz coś wiecej napisać o tym,? jaka, gdzie kupione, kto zakladał, jakie trudności, jaki kompresor itd,itp zrób taki tutorial co i jak, za ile,foto, relacja z uzycia, jestem (nie tylko ja ) zainteresowany tym tematem. W przyszłości chciałbym też zamontowac sobie blokadę bo te "elektroniczne" dziadostwa mnie juz 2 razy zawiodły. napisz też cos o tym air lifcie, bo w naszym necie kompletnie nic nie ma o tym. pzdr. zdjecie pogladowe z netu, dyferek z wersji V8 ale mocowanie podobne.... piski były efektem ocierania plastikowej osłony łożyska krzyżaka, która pękła. krzyżak wymieniony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.