Alladyn Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Witam od jakiegoś czasu mam problem, że podczas wolnej jazdy np 30-40 km/h zaczyna bujać samochodem na boki nie wiem jaka może być przyczyna tego bujania / kolysania. Dotyczy to Nissana Primery p10 1.6 16v 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Opony sprawdź czy "jaja" się nie porobiły podnieś na lewarku zakręć kołem i obserwuj oponę czy nie chodzi góra dół Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 A załóżmy ze jedno koło jest jajowate to da się coś z tym zrobić naprawić taką oponę czy trzeba Nowa Opne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 jak 'jajo' to opona do wymiany, ono powstaje na wskutek uszkodzen wewnetrznych warst powlok opasania, efektem moze byc wystrzal opony IMO amortyzatory do sprzwdzenia, one powinny tlumic nierownosci przenoszone z drogi na nadwozie sprawdz czy opony nie zaczely sie nierownomiernie zuzywac? w warunkach domowych mozna mocno nacisnac nadwozie i po 2 wychyleniach powinno sie ono ustabilizowac, jeszcze lepiej pojechac na 'szarpaki', wynik ponizej 50% kwalifikuje je do wymiany pozdrawiam cale kolo w ksztalcie jaja moze byc wynikiem niewlasciwego przechowywania opony/kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Amortyzatory tylne wymieniłem w tamtym roku a 3 tygodnie temu byłem na przeglądzie i miały sprawność przednie i tylne ok 80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 Na tych oponach byłeś na przeglądzie? Pewnie nie... Kto Ci zakładał opony? Nie widział deformacji? Wrzuć tu zdjęcie tej jajowatej, bo żem ciekawa na czym jeździsz Opona MUSI być okrągła! Żadnych guzów , jajek, deformacji czy innych historii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alladyn Opublikowano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 A może to być wina ze jedną śruba ma zerwany gwit lub czy może być to wina wachacza lub stabilizatora przedniego.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 jesli masz na mysli zerwana srube kola to nie, sa pozostale sruby ktore wystarczajaco mocno stabilizuja felge do tarczy kola skoro teoretyzujesz i miotasz sie pomiedzy opona a elementami przedniego zawieszenia to moze wjedz na kanal i popatrz na auto od dolu zamiast bawic sie w zagadki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.