alexvq35 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Witam, Panowie mam revupa i zużycie oleju na poziomie 250-280ml / 1000km. W kolektorze niewielkie ślady czystego oleju. Czy to duże zużycie jak na ten motor, czy wymiana zaworka PCV coś pomoze? Gdzie kupić taki zawór i ile moze kosztować? Ktoś tu przerabiał temat? A moze wystarczy go przeczyścić? Dodam, ze nie puszcza rano dymka przy odpalaniu i nic mi nie wiadomo zeby kopcił podczas przyspieszania. Przebieg jakieś 120kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Spalanie oleju masz w normie jak na nasze silniki na jakim jeździsz oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 26 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Mobil1 5w50, taki jak poleca Coobcio i knecht oc196. Kilka lat temu był shell 4w50. Sprawdzanie poziomu jest troche denerwujące, wolałbym gdyby brał mniej lub wcale, zeby się kiedyś nie zapomnieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Z całym szacunkiem, nie wiem jak u innych, ale nie wydaje mi się, że spalanie oleju na poziomie 250ml/1000km jest zjawiskiem normalnym. Jestem po wymianie oleju w HR i przejechałem 1500km, stan oleju bez zmian.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Norma dla Porsche z silnikami 4.8 v8 to 2 litry na 1000km W przypadku twojego revupa wynik masz bardzo poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Panowie a co z wymianą tego zaworka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 On przydaje się tylko jak masz turbo, nie pozwala na tym by do pokrywy zaworów było wprowadzone nadciśnienie, w silniku atmosferycznym nigdy to nie nastąpi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Kucharo, w silnikach HR spalanie oleju nie występuje już tak jak w DE, u DE to normalne i prawidłowe.alexvq35, wymienić zaworek możesz, nie kosztuje dużo w ASO, wymiana banalna, sprawdzisz sobie czy coś się zmieniło ale się nie zmieni Jak już to możesz sobie catch can zainstalować zamiast tego zaworka, pisałem o tym tu > http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106785-350z-oil-catch-can/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 31 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Kucharo, w silnikach HR spalanie oleju nie występuje już tak jak w DE, u DE to normalne i prawidłowe. alexvq35, wymienić zaworek możesz, nie kosztuje dużo w ASO, wymiana banalna, sprawdzisz sobie czy coś się zmieniło ale się nie zmieni Jak już to możesz sobie catch can zainstalować zamiast tego zaworka, pisałem o tym tu > http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106785-350z-oil-catch-can/ Szachi widziałem Twój temat, ale to chyba już droższa zabawka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.