piode Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Drodzy posiadacze nissana note II. W moim nissanie wyprodukowanym w 2016 roku po otwarciu drzwi kierowcy widać pustą przestrzeń między blachami nadkola. Po stronie pasażera w tym miejscu jest piankowa osłona. Centrala nissana twierdzi, że to norma. Czy w waszych nissanach note II tez tak macie? Oto fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Żadna norma...tak w Notku I jak i w Notku II powinny tam być piankowe osłony.z obu stron. W Twoim przypadku ktoś walną zonka i nie założył co miał założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 W Note 2 napewno sa po obydwu stronach. Proponuje podjechać do dilera i zobaczyć czy stojacy w salonie też nie ma skoro to norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piode Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Mój dealer nie ma na stanie note II i mieć nie będzie, nie mam więc jak porównać. Dealer wykręca się od odpowiedzi i twierdzi że tak ma być, podobnie Centrala Nissan Sales CEE. Oto odpowiedź jaką otrzymałem na moją reklamację: Szanowny Panie, W odpowiedzi na Pana reklamację uprzejmie informuję, iż zgłoszone przez Pana uwagi zostały dokładnie przeanalizowane z Działem Technicznym oraz Działem Części firmy NISSAN Sales CEE Kft. Z przekazanych nam informacji wynika, iż brak osłony piankowej zakrywającej po stronie kierowcy przestrzeń między blachami samochodu jest zjawiskiem nie odbiegającym od reszty modeli Note o takim samym wyposażeniu/specyfikacji. Po stronie pasażera takowa osłona jest. Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana wyczerpujące. Dziękujemy za podzielenie się z nami uwagami i życzymy bezkolizyjnego użytkowania samochodu marki NISSAN oraz satysfakcji z jego posiadania. Z poważaniem, Agnieszka Asztalos Dział Obsługi Klienta Poradźcie co zrobić w takiej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Pozostaje Ci rzeczoznawca i UOKIK albo na początku zacząć od UOKiK i oni doradzą co i jak, pewnie będzie tu wchodziła w grę rękojmia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.