Lawina Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 po wielu miesiacach poszukiwan, wkoncu udalo mi sie dorwac zegary z obrotomierzem z SuperS 8) 8) 8) Wiem, ze opis jak takie zegary zainstalowac juz jest... ALE kolega dycha uwzglednil tylko taka opcje, ze mamy razem z zegarami wiazke do nich z SuperS... a ja takiej niestety nie mialem... koles stwierdzil, ze jak mi ja da to nie bedzie mogl pozniej instalacji elektrycznej sprzedac :evil: i niestety musialem sie troche pobawic... wiec na poczatek... oba liczniki: A teraz tyl starego: i nowego: pierwsza roznica, ktora odrazu rzuca sie w oczy to to ze stary licznik ma dwie zlaczki po 10 stykow... a nowy ma jedna co ma 10 i druga co ma 8... Pierwsza rzecza jaka zrobilem to przesledzenie dokladnie gdzie i jak leca wszytkie sciezki od zlaczek... i wydedukowanie ktore styki sa od czego... Bardzo sie ucieszylem kiedy okazalo sie, ze te zlaczki, ktore sa po prawej roznia sie tylko jednym stykiem, i nalezy tam poprowadzic kabel od cewki... czyli tam praktycznie nic nie trzeba prawie robic... natoimast przy drugiej zlaczce jest juz wiecej roboty... trzeba ja skrocic o jedna pare stykow, to akurat wyszlo elegancko trzeba troche poprzestawiac kable... i... zostaja nam dwa kabelki wolne... 8) za to w nowym liczniku jest jeszcze jedna zlaczka z dwoma kabalmi wychodzaca z predkosciomierza... i tak zostalem z dwoma nie podlaczonymi kablami od strony samochodu i dwoma od licznika... NIE PODLACZYLEM ich niegdzie... odpalilem samochod i wszytko dziala.... ALE mam watpliwosci... i bardzo bym chcial zeby ktos mi powiedizal czy powinienem podlaczyc to gdzies? i od czego to wogole jest :twisted: Chcialem napisac instrukcje krok po kroku jak wsyzkto zrobic... ale najpierw musze sie dowiedziec, od czego sa te dwa kable wychodzace z licznika... niby nie sa podlaczone a wszytko dziala... ale... nie chce robic prowizorki... a tym barodziej instrukcji krok po kroku jak zrobic prowizorke 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Matimon Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Witam. Nie podłączaj tej kostki. Jeżeli wszystko chodzi to jest ok. Te kable najprawdopodobniej są od impulsatora prędkosci jazdy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 impulsatora predkosci jazdy? a co to jest? predkosciomierz w micze jest na lince przeciez... a... jeszce mi do glowy wpadl jeden pomysl... bo te dwa kable z licznika sa niebieskie... jeden z czrwonym a drugi z bialym paskiem... w kostkach tez sa tkaie kable... moze by je tak podlaczyc? 8) tylko boje sie zeby mi nic nie wybuchlo 8) czy jest tak, ze kolory kabli sie zgadzaja wszedzie? ze np. taki kolor w tkaim paskiem jest w calej instalacji od tego samego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 A miałes te kabelki wczesniej podlaczone do starego licznika? Pewno nie, to po co podlaczac. A jedyna rzecza jaka udalo mi sie znalezc z czujnikiem predkosci w manualu jest opisana na stronach EF&EC 28 i jest to ten manual rozprowadzony pare watkow nizej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 3 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Jak juz powiedzialem... zostaly mi dwa kable od strony samochodu (kostka zostala skrocona wkoncu o 2 piny) i od storny licznika kostka z dwoma kablami... zastanawiam sie czy nie powinienem ich polaczyc.... Wiem, ze moze to byc troche zakrecone i malo zrozumiale, wiec przedstawie to na zdjeciach... moze bedize bardziej przejzyscie... jak widac dwa kable ktore zostaly od strony samochodu dochodzily w liczniku nad predkosciomierz, a te ktore teraz w nowym zostaly wolne, wychodza z predkosciomierza.. wiec moze one sobie odpowiadaja... O co chodzi... jesli ktos jeszce tego nie zauwazyl... 8) w starym liczniku bylo lacznie 20 stykow podlaczonych do wiazki... (2 kostki po 10) a w nowym mamy tez 20... (jedna kostka 10pinow, druga 8 i ta mala 2) zostaly mi zatem 2 kable wolne ze starej wiazki i 2 kable ktore sa na tej malej kostce w nowym liczniku... tylko nie wiem czy mam je podlaczac.... a jesli juz to jak... zeby mi samochod nie wybuchl tylko 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Tutaj zobacz moze pomoze: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...&highlight= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dycha Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 poprostu trzeba troche pomieszac w kabelkach... troszke roboty przy tym jest, ... nie da sie opisac tego w jednym tekscie, ... jak cos to na gg zapraszam. Nr 700075. superS rules Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 No dobra a u mnie jest jeszcze starszy licznik, taki jakiego tu nie ma na fotkach ... Chciałbym wstawić jakikolwiek inny, nawet bez obrotomierza. Da się to zrobić bez przeszkód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 W końcu udało mi się znaleźć i zamówić licznik od Super S Lawina mam kilka pytań do Ciebie: 1. czy obrotek Ci nie przekłamuje w żaden sposób?? 2. czy z elektryką wsio w porządku - tzn. nie miałeś żadnego spięcia czy czegoś w tym rodzaju 3. jak długo "męczyłeś" ten licznik żeby go zamontować?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Ad.1 Chyba nie przeklamuje 8) chociaz tego to sie moge dowiedziec tylko podpinajac jakis inny... Ad.2 Obeszlo sie bez zadnych spiec Ad.3 Chwile trzeba bylo spedzic nad obydwoma licznikami, zeby ogarnac co gdzie przemienic, a sama instalacja nie zajela duzo czasu... powiem tak... mieszkam w bloku, nie mam garazu a wszytko zrobilem w niedlugim czasie pod klatka 8) Musze sie przyznac, ze kompletnie zapomnialem o tym temacie, bo juz wszystko ogarnalem w 100%, i zapomnialem zrobic juz StepByStepGuide... jutro postaram sie wszystko ladnie napisac co i jak zrobic... a powiedz mi jeszcze.... masz sam licznik czy tez wiazke od niego? a tak wogole, to jak bedziesz chcial to mozemy sie umowic jakos to Ci pomoge go zainstalowac 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Niestety jutro będę miał sam licznik - osoba od której to kupuję chciała mieć elektrykę w całości... Ale za to wziąłem dodatkowo lotke, nakładki plastikowe na progi i błotniki oraz kierownicę To czekam na instrukcję a jak bym stwierdził że to zbyt skomplikowane na moją mała głowę to się spikniemy i zrobimy razem ten licznik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Odświeżam temat... Kupiłem sobie wkońcu zegary z SuperS i teraz nie wiem jak je podłączyć :sad: Pod maską wygląda to tak: Pyt. 1: Montował ktoś taki licznik do micry z silnikiem 1.0? Pyt. 2: Który kabel poprowadzić do licznika, żeby sygnał leciał do obrotomierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 musisz podlaczyc do "-" z cewki... tyle ze nie wiem ktory to u Ciebie akurat kabelek jest... podjedz do jakiegos elektryka i popros go zeby Ci pokazal do ktorego podlaczyc obrotka... on bedzie wiedzial na 100% ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Dzisiaj byłem u jednego i stwierdził, że japończyka to on woli nie ruszać :? A opornik to trzeba zamontować czy nie? A no i jeszcze co z tymi dwoma kabelkami wkońcu zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Opornik podłączyłem na schemacie od mikry jest 2,2kO. Połaczylem dwa szeregowo ze daly 2,2k (5gr w sklepie elektronicznym). Dlaczego ma byc nie wiem, co mi przychodzi do glowy to w przypadku uszkodzenia przewodu do obrotka czy samego obrotka auto nie gasnie. Mam troche inna cewke niz na fotce- wchodzily do niej dwa przewody. Wziałem igle - odpalilem auto i podlaczylem na pracujacym silniku (przez te oporniki 2,2k) do igly i igla raz do jednego przewodu raz do drugiego. Przy jednym obrotek zaczal pracowac. Trzeba uwazac bo ostro kopie Jak masz przewody w tej cewce ze sa na wierzchu to podlacz raz do jednego raz do drugiego przy jednym polaczeniu musi ożyć. Jak co to nie podlacz czasem do przewodu WN co idzie do świec - zebysmy sie jasno zrozumieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 opornik musi byc... jak wszystko podlaczyc dobrze juz dawno rozkminilem i jeszcze wg schematu mojego podlaczalismy z lipass'em u niego licznik z obrotkiem... wiec wiadomo ze jest cacy 8) to ja moze wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Lawina i xelus, dzięki Wam bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 opornik musi byc...jak wszystko podlaczyc dobrze juz dawno rozkminilem i jeszcze wg schematu mojego podlaczalismy z lipass'em u niego licznik z obrotkiem... wiec wiadomo ze jest cacy 8) to ja moze wszystko Oj jest cacy, jest. Jeszcze raz wielkie dzięki pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maryn87 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 Skąd załatwić zegary od super s?? macie może na zbyciu takie? chętnie bym kupił, albo dajcie cynk gdzie sie w takowe zaopatrzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ja_good Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 macie może na zbyciu takie? watpliwa sprawa zeby sie ktos chcial swoich pozbyc :diabel2: Skąd załatwić zegary od super s?? szukaj po allegro na czesciach badz z rozbitych aut. ja mialem to szczescie ze znalazlem rozbitego SS i przeszczepilem do swojego LX-a praktycznie wszystko :diabel: P.S ja rowniez instalowalem je wg instrukcji z forum i wszsytko bangla idealnie dziekowac :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 P.S ja rowniez instalowalem je wg instrukcji z forum i wszsytko bangla idealnie dziekowac Milo slyszec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.