Infiniti1 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Witam, planuję wyjazd swojego Nissanika w automacie na strojenie i podobno przesuwa się odcinę z 6500 do 7000 obrotów. Czy ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie? Warto to robić czy nie ryzykować i zostawić na 6500? Proszę o opinie tych, którzy mieli z tym do czynienia. Boję się trochę czy wszystko w silniku wytrzyma, bo autko zostawiam pewnie na dłuższy czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Nie wiem na ile można pozwolić sobie w de ja mam w revup przesunięta do 7150 dalej nie wiem co by na to powiedziały seryjne sprężyny zaworowe. Spytaj Coobcia on przesuwa te odcinki i ma doświadczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Ja mam DE, automat i przesuniętą odcinkę. Daje to tyle, że 100 osiągniesz na 2 biegu spokojnie, byl duzo razy krecony do odciny i żadnych niepokojacych oznak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Ja też mam przesuniętą odcnikę... i jest fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Fabrczyna odcinka w DE to 6600 obr.min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo6364 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Ja mam DE, automat i przesuniętą odcinkę. Daje to tyle, że 100 osiągniesz na 2 biegu spokojnie, byl duzo razy krecony do odciny i żadnych niepokojacych oznak Hmm ja tez mam DE, tez automat bez przesunietej odcinki i na 2 biegu krece okolo 120. Pytanie wiec czy u mnie jest cos nie tak (przeklamanie licznika czy cus innego) czy u kolegi?? A mam wersje USA 2004r (VQ35DE i co dziwne w dowodzie mam wbite 221 kw czyli 300 koni, a mowimy tu o DE). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Hmm ja tez mam DE, tez automat bez przesunietej odcinki i na 2 biegu krece okolo 120. Pytanie wiec czy u mnie jest cos nie tak (przeklamanie licznika czy cus innego) czy u kolegi?? A mam wersje USA 2004r (VQ35DE i co dziwne w dowodzie mam wbite 221 kw czyli 300 koni, a mowimy tu o DE). w piatek/sobota mogę nagrać filmik pokazać jak to u mnie wygląda na zegarach kiedy przytrzymam do odciny to sobie porównasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo6364 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zwracam honor Skipper (na 2 okolice 100) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 W jednym aucie w dowodzie mam nissana "350" a w drugim aucie mam nissana "Z 350" taaakze teego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Fabrczyna odcinka w DE to 6600 obr.min Coobcio a jeśli w infiniti g35c MT revup obrotomierz kręci się w okolice 7400obr i na dwójce wyciąga wg gps i licznika jakeś 110 a na trójce prawie 160 i czwórce 195 to jest przesunięta odcinka tak wysoko czy jakiś inny dyfer? Koła seryjne 19" ale opona ciut szersza na profilu 40 a za tym delikatnie wyższa, stąd prędkość gps=licznikowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Seria:DE - 6600 RevUp - 7000 HR - 7500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Seria: DE - 6600 RevUp - 7000 HR - 7500 To wiem, ale biorąc pod uwagę licznikowe 7400obr przy odcięciu i prędkość na dwójce 110 oraz trójce 160 to co z nim jest nie tak? Opcja 1: obrotomierz zawyża a 110 na dwójce robi seria przy 7000 obr Opcja 2: auto miało kiedyś remap, ale to raczej nierealne, chyba ze w stanach 10 lat temu, u Coobcia nie było mapowane więc kto to mógł robić jakieś 5 lat temu? Opcja 3: auto miało wymianę mostu/przełozenia głownego ale to też mało prawdopodobne. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez alexvq35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Obrotomierz trochę przekłamuje, ja przy odcięciu 7500 dokręcałem do 7800, nie wiem co most ma mieć do obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexvq35 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Obrotomierz trochę przekłamuje, ja przy odcięciu 7500 dokręcałem do 7800, nie wiem co most ma mieć do obrotów silnika. Nieprecyzyjnie się wyraziłem, już poprawiam. Pytam, czy moze być zamontowane dłuższe przełożenie główne lub dyfer (nie most), wskutek czego wydłużyły się prędkości na poszczególnych biegach, skoro seryjny motor nie-revup nie dokręca setki na dwójce przy 6600 obr to przy 7000 powinien mieć 6% więcej, czyli i tak mniej niż 110km/h, o którym wspominałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.