Barton Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Zakładam wątek ponieważ prawdopodobnie dopadł mnie problem z "mitycznym" zaworem scv, a nie ma zbiorczego info na ten temat. Szukałem pomocy tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/98400-20-dci-chwilowy-brak-mocy/?do=findComment&comment=1164715 ale niewiele się dowiedziałem. Najwięcej informacji jest w tym miejscu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/95837-sam-naprawiam-wymiana-zaworu-scv-z-resetowaniem-ecu/ ale z kolei to nie nasz silnik. Odwiedziłem dzisiaj serwis Nissana. Po dłuższych poszukiwaniach pan z obsługi stwierdził, że w systemie nie występuje sam zawór, jest prawdopodobnie zintegrowany z pompą wysokiego ciśnienia. Po jeszcze dłuższej chwili wynalazł w magazynie coś takiego: ale nie był pewien czy to jest właściwa część. Pytanie za 100 pkt., czy ktoś z Was wymieniał ten zawór, kupował nowy, regenerował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzMX Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 dla potomnych: zawór SCV do 2.0dci ma mocowanie na 3 sruby a nie 2, ma końcówkę na dwa wtyczkę piny. w Nissanie nie kupisz tego zaworu, bo sensu stricte nie jest częścią zamienną - tylko cała część z pompą wysokiego ciśnienia. ale...... jest część w katalogu renówek i innych opli movano: BOSCH http://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulujacy-ilozc-paliwa-system-common-rail-bosch-0928400679,0-30-0928400679-883053.html albo BOSCH 0928400679 can be used in car models: Car Manufactured KW HP cc3 NISSAN PRIMASTAR Box (X83) dCi 120 09.2006- 84 114 1995 NISSAN PRIMASTAR Box (X83) dCi 90 09.2006- 66 90 1995 NISSAN PRIMASTAR Bus (X83) dCi 120 09.2006- 84 114 1995 NISSAN PRIMASTAR Bus (X83) dCi 90 09.2006- 66 90 1995 NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 2.0 dCi 02.2007- 110 150 1995 NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 2.0 dCi All-wheel Dri.. 02.2007- 110 150 1995 NISSAN X-TRAIL (T31) 2.0 dCi 06.2007- 110 150 1995 NISSAN X-TRAIL (T31) 2.0 dCi 06.2007- 127 173 1995 NISSAN X-TRAIL (T31) 2.0 dCi FWD 06.2007- 110 150 1995 OPEL VIVARO Box (F7) 2.0 CDTI 08.2006- 84 114 1995 OPEL VIVARO Box (F7) 2.0 CDTI 08.2006- 66 90 1995 OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 CDTI 08.2006- 84 114 1995 OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 CDTI 08.2006- 66 90 1995 OPEL VIVARO Platform/Chassis (E7) 2.0 CDTI 08.2006- 84 114 1995 OPEL VIVARO Platform/Chassis (E7) 2.0 CDTI 01.2006- 66 90 1995 RENAULT KOLEOS (HY_) 2.0 dCi (HY0K) 09.2008- 110 150 1995 RENAULT KOLEOS (HY_) 2.0 dCi 4x4 (HY0B) 09.2008- 127 173 1995 RENAULT KOLEOS (HY_) 2.0 dCi 4x4 (HY0K) 09.2008- 110 150 1995 RENAULT LAGUNA Coupe (DT0/1) 2.0 dCi 09.2008- 127 173 1995 RENAULT LAGUNA Coupe (DT0/1) 2.0 dCi (DT01, DT09, DT12, DT1D) 09.2008- 110 150 1995 RENAULT LAGUNA Coupe (DT0/1) 2.0 dCi GT (DT11, DT1E, DT1N) 03.2008- 131 178 1995 RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT01, BT09, BT12, BT1S) 10.2007- 110 150 1995 RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT08, BT0K, BT0J, BT14, BT.. 10.2007- 96 131 1995 RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi (BT0M, BT0N, BT19) 01.2008- 127 173 1995 RENAULT LAGUNA III (BT0/1) 2.0 dCi GT (BT1E, BT1N) 03.2008- 131 178 1995 RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT01, KT08, KT0K.. 10.2007- 96 131 1995 RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT01, KT09, KT12.. 10.2007- 110 150 1995 RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi (KT0M, KT0N, KT19.. 01.2008- 127 173 1995 RENAULT LAGUNA III Grandtour (KT0/1) 2.0 dCi GT (KT11, KT1E, K.. 03.2008- 131 178 1995 RENAULT TRAFIC II Box (FL) 2.0 dCi 115 (FL01, FL0U) 08.2006- 84 114 1995 RENAULT TRAFIC II Bus (JL) 2.0 dCi 115 (JL0H) 08.2006- 84 114 1995 RENAULT TRAFIC II Platform/Chassis (EL) 2.0 dCi 115 (EL0H) 08.2006- 84 114 1995 dawaj 100punktów 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Jeden ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredens Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Jak wygląda wymiana i gdzie jest ten zawór w komorze silnika? Da się wymienić samemu - jest sensowne dojście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 Podepne się. Podczas jazdy przy 3000rpm nagle traci moc. Odpuszczam gaz na kilka sekund i potem znowu jedzie dalej dopóki nie dojdzie znowu do 3000rpm. Żadnych błędów nie ma. Po odpieciu tej kostki od pompy (2 piny) nie następuje żadna zmiana. Wymi3niony filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 A błędy czytałeś? Może być przeładowanie turbo, a tego winien może być VNT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 19 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2018 (edytowane) Nie ma żadnych błędów. Edit: Dodam że po odpieciu kostki od zaworu nic się nie zmienia, nadal przerywa przy 3000rpm Edytowane 20 Maja 2018 przez Jabol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barton Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) W dniu 19.05.2018 o 17:13, Jabol napisał: Podepne się. Podczas jazdy przy 3000rpm nagle traci moc. Odpuszczam gaz na kilka sekund i potem znowu jedzie dalej dopóki nie dojdzie znowu do 3000rpm. Żadnych błędów nie ma. Po odpieciu tej kostki od pompy (2 piny) nie następuje żadna zmiana. Wymi3niony filtr paliwa Spróbuj podmienić/wymienić elektropneumatyczny zawór sterujący. zdjęcie Edytowane 29 Maja 2018 przez Barton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Robilem tak. Nic nie dało. Może dpf zapchany? Ale nic nie świeci...Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 (edytowane) Dobry,doswiadczony diagnosta i odpowiedni program .To podstawa. Z doświadczenia wiem,ze wielu mechaników nie ma wiekszego pojecia o diagnostyce komputerowej i nie umie odpowiednio interpretować wyniki diagnostyki. U mnie tak samo auto zachowywało sie kiedy padł czujnik cisnienia spalin.Ale podobnie bedzie silnik zachowywal się przy wielu innych usterkach. Edytowane 29 Maja 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 No właśnie. Wieczny problem z dobrym diagnosta Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.