Mark 23 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Witam, Zamierzam zmienic klocki hamulcowe......i zastanawiam się na jakie.....może pomożecie Jazda normalna 60 miasto 40 trasa ( nigdy tor ) dzięki za pomoc pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Polecam Hawk-i: bardzo dobrze hamują od samego początku i bardzo mało pylą. I nie piszczą :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ds performance ferodo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skipper Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Podłączę się pod temat, jaki rozmiar klocków na tył do amerykańca 350z? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 ferodo DS 2500 mam (zaciski brembo) i jak piszczenie nie przeszkadza są spoko (mnie w lato trochę irytuje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark 23 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 ok...dzięki za reco.... zatem albo ferodo albo hawk..... z drugiej strony myślałem że do codziennej jazdy wystarczą TRW......ale posłucham Waszej rady pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 miałem TRW w innym (słabszym) aucie i byłem zadowolony ale nie powiem Ci jak to w Z będzie wyglądało, możesz spróbować i najwyżej podmienisz jak nie będą dawały rady. Do spokojnej jazdy powinny jednak wystarczać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 ok...dzięki za reco.... zatem albo ferodo albo hawk..... z drugiej strony myślałem że do codziennej jazdy wystarczą TRW......ale posłucham Waszej rady pzdr Osobiście polecam Ci klocki ABS holenderskie są w cenie Chińczyków i nie potrzebujesz ferodo do miejskiej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Jak ci zycie nie mile to kup trw. Gorszych klockow w zyciu nie mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ja mam na przodzie brembo i spoko aczkowliek nie mam porówniania z innym. Z tyłu z kolei mam no name i czasem słychać popiskiwanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja mam na przodzie brembo i spoko aczkowliek nie mam porówniania z innym. Z tyłu z kolei mam no name i czasem słychać popiskiwanie Moze jakieś sportowe bo czym bardziej sportowe tym bardziej piszcza chyba, tutaj żartuje ofc. Nie znam TRW niestety ABS i Brembo są ok szczególnie biorąc pod uwagę cene: jak na jazdę miejska i autostradę do 150 nadają się super Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Z tych trzech - TRW - niestety dużo podróbek z Chin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2017 DS Performance najlepsza wartość za pieniądz chyba i nawet upalanie znoszą. Piszczą wam DS2500!? Mi w ogóle a mam z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ja własnie teraz je montuje , zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Teraz jeżdżę na Red Stuff'ach: hamują całkiem nieźle już od zimnych, potem trochę lepiej. Czasem popiskują, ale tylko nieznacznie. Pylą dość mocno. Jednak wrócę do Hawk HPS 5.0. Hamują lepiej, nie piszczą i prawie wogóle nie pylą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Red stufy potrafia szybciej scierac tarcze niz same schodza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Uzywal ktos z was klockow sportowych/wyscigowych okreslanych jako "nie na ulice", czyli ds3000 lub ds uno na przyklad? Lub inne marki ale tez mocno sportowe. Zastanawiam sie czy nie wymienic tych ds2500 na wlasnie takie i jak one sie beda zachowywac na drodze zwyklej? Czy na przyklad po wyjezdzie z garazu w ogole nie beda hamowac czy jak? Pewnie to przesada co niektorzy pisza ale nie mam doswiadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Ja użytkując 350z jako daily wrzuciłem klocki Textar (system Brembo). Używałem klocków tej marki w S8 D2, E46 330i i było ok, w S8 po 40 tyś. km zostało ich jeszcze około połowa. Nie piszczą, pylą umiarkowanie, o fading trzeba się mocno postarać na publicznej drodze. Ogólnie Textar zbiera dobre opinie w zakresie klocków, podobno mają jednak słabe tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Latałem na DS2500 i względem DS Performance nie czułem żadnej różnicy w sile hamowania, na zimno pracowały nieco gorzej od DSów największa ich wado to że schodziły w oczach. DS3000 kolega miał w BMW po przesiadce z 2500 i mówił że różnica jest kolosalna w sile hamowania ale one już wymagały rozgrzewania, na zimno hamowały powiedzmy jak fabryka a po rozgrzaniu dopiero był ogień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.