Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Note II Acenta - ogrzewane lusterek bocznych, wskaźnik temp. zewnętrznej, filtr cząstek stałych


dt_82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum!

 

Jestem właścicielem Nissana Note 1.5 dci w wersji wyposażeniowej Acenta. Samochód kupiłem niedawno i jeszcze nie rozgryzłem wszystkich szczegółów. W związku z tym zwracam się z wyjaśnieniem kilku zagadnień.

 

1. Jak włączyć ogrzewanie lusterek bocznych?

2. Nie widzę na zegarach wskazania temperatury zewnętrznej. Czy możliwe jest, że Nissan nie wyposaża wszystkich modeli  Note w tą podstawową funkcjonalność?

3. Czy ktoś ma doświadczenie z filtrem cząstek stałych? Jakie są interwały procedury wypalania i czy można to w jakiś sposób kontrolować?

 

Dziękuję z góry za podpowiedzi.

 

 

Pozdrawiam

Daniel

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wlacz ogrzewanie szyby tylnej

2.jest w komputerze pokladowym, poklikaj "i" w kierownicy lub przyciskiem przy zegarach

3. nie wiem, mam benzyne

 

Dzięki. Sprawdzę z tym ogrzewaniem ale jeśli chodzi o klawisz "i" to nie występuje na kierownicy w modelu Note II. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Czy ktoś ma doświadczenie z filtrem cząstek stałych? Jakie są interwały procedury wypalania i czy można to w jakiś sposób kontrolować?

W tym silniku nie ma żadnych zalecanych interwałów wypalania filtra a on sam uchodzi za (w porównaniu z innymi  np forda) wyjątkowo mało problemowy. O tym,kiedy oczyścić go z sadzy decyduje jednostka sterująca, a częstotliwość zależy od sposobu użytkowania (jazda na krótkich odcinkach ją zwiększa) O procesie wypalania sadzy informuje kontrolka. Warto wtedy w miarę możliwości utrzymać w miarę równą prędkość i przynajmniej średnie obroty. Dobrze mu zrobi tez raz na jakiś czas kilkadziesiąt km autostrady i 140 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku nie ma żadnych zalecanych interwałów wypalania filtra a on sam uchodzi za (w porównaniu z innymi  np forda) wyjątkowo mało problemowy. O tym,kiedy oczyścić go z sadzy decyduje jednostka sterująca, a częstotliwość zależy od sposobu użytkowania (jazda na krótkich odcinkach ją zwiększa) O procesie wypalania sadzy informuje kontrolka. Warto wtedy w miarę możliwości utrzymać w miarę równą prędkość i przynajmniej średnie obroty. Dobrze mu zrobi tez raz na jakiś czas kilkadziesiąt km autostrady i 140 km/h

Średnio wypada to co 15000- 2000 km? Co w momencie kiedy procedura się załączy a ja np. nie będę mógł kontynuować jazdy.Można ją dokończyć kilka godzin później?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...