Damian_z Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Witam W moim 1.5dCi problem jest następujący. Samochód nie chce dynamicznie wchodzić na obroty, tylko dopiero jak puszcze pedał gazu i nacisne ponownie auto zaczyna poprawnie przyśpieszać. Turbina po regeneracji, przepływomierz podmieniany ale brak rezultatu. Proszę o wskazówkę, może ktoś przerabiał temat? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 (edytowane) W silnikach TDI jest takie cos jak zawór ciśnienia turbiny N75, jak to padnie to sa objawy jak u Ciebie. Może w 1.5dci tez jest taki zawór Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Kwietnia 2017 przez scanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Do sprawdzenia zawór sterowania gruszką VNT. Coś w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65505-utrata-mocy-silnika/?do=findComment&comment=811691 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/84248-skoki-mocy-przy-przyspieszaniu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_z Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zawór sterowania gruszką również podmieniany. Przeczytałem dokładnie Thunder artykuły, dzięki wielkie za podesłanie.Jedynie gumowy łącznik w kształcie litery L został do sprawdzenia. Może potencjometr gazu jest przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urfeen Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 U mnie w silniku benzynowym rozwiązanie znalazł kolega Edek01 z forum: zastosowanie 2 tubek Ceramizatora.Byłem trochę skeptyczny jednak po przejechaniu 1000km mogę stwierdzić że ten środek działa i tez go polecam bo silnik jest dynamiczny jak kiedyś. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_z Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Turbine regenerowałem 2 miesiące temu i już się poci olejem ;/ Aby auto dynamicznie jechało trzeba pompować gazem. No brak słów ale trzeba rozpatrzyć ponownie wine turbiny ale komputer nie pokazuje żadnych błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
horte Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No cóż. Oszczędność będzie mała. W twoim wypadku chyba od samego początku celowałbym w nową turbinę. Nawet zamiennik może okazać się lepszy od regeneracji i jeszcze gwarancje dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaven Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 U mnie w silniku benzynowym rozwiązanie znalazł kolega Edek01 z forum: zastosowanie 2 tubek Ceramizatora. Byłem trochę skeptyczny jednak po przejechaniu 1000km mogę stwierdzić że ten środek działa i tez go polecam bo silnik jest dynamiczny jak kiedyś. Możesz powiedzieć o co dokładnie chodzi z tym ceramizatorem? Mój silnik właśnie stracił moc. Jedzie jak 1.4 . A ma 2.0 141 koni. Hah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 w dużym uproszczeniu ,ceramizator ma za zadanie wypełnić wszelkie mikro rysy na gładzi cylindra ,przez co uszczelnia go tworząc na nim mikro powłokę ceramiczną . Jest jeszcze ceramizer który ma w sobie cząsteczki miedzi i robi dokładnie tą samą robotę . Z opinii mechaników wynika wniosek że silnik poddany ceramizacji nie nadaje się do szlifu /honowania . Jako że dodatek krąży wraz z olejem osadza się również na innych powierzchniach trących w silniku . ps; Mi "uzdrowił" pompę wspomagania , wyciszył znacznie jej pracę i usprawnił działanie , mechanik radził wymianę , ale nic nie szkodziło spróbować i po 60K km po zaaplikowaniu ceramizera nadal była cicho . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 "Uzdrowił" pompę wspomagania w Qashqai'u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaven Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 O. Pompa wspomagania. KOlejny trop w sprawie utraty mocy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 (edytowane) "Uzdrowił" pompę wspomagania w Qashqai'u? :) nie ...w innym aucie , ale podałem przykład że jednak zadziałał " w moim qashqai-u pompa działa cicho,śmiem twierdzić że do tego stopnia cicho że jej nie mam " Edytowane 12 Maja 2017 przez Fergul11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 U mnie w silniku benzynowym rozwiązanie znalazł kolega Edek01 z forum: zastosowanie 2 tubek Ceramizatora. Byłem trochę skeptyczny jednak po przejechaniu 1000km mogę stwierdzić że ten środek działa i tez go polecam bo silnik jest dynamiczny jak kiedyś. Urfen to nie możliwe masz Placebo Za ciebie dodam że silnik przed aplikacją Ceramizatora miał <100.000km . Witam W moim 1.5dCi problem jest następujący. Samochód nie chce dynamicznie wchodzić na obroty, tylko dopiero jak puszcze pedał gazu i nacisne ponownie auto zaczyna poprawnie przyśpieszać. Turbina po regeneracji, przepływomierz podmieniany ale brak rezultatu. Proszę o wskazówkę, może ktoś przerabiał temat? Pozdrawiam A przepustnice czyściłeś ,odma nie zatkana ? Najlepiej jechać do serwisu niech szukają przyczyny ale przy tobie ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_z Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Na razie jestem na etapie szukania turbiny używanej w dobrym stanie lecz nie regenerowanej. Ostatecznie ponowna regeneracja. Przepustnica czyszczona oraz odma sprawdzona. Trudno ale oby to była wina turbiny bo nie wiadomo już co sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaven Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Na razie jestem na etapie szukania turbiny używanej w dobrym stanie lecz nie regenerowanej. Ostatecznie ponowna regeneracja. Przepustnica czyszczona oraz odma sprawdzona. Trudno ale oby to była wina turbiny bo nie wiadomo już co sprawdzać No to mamy podobny problem. Ja narazie wymienilem filtr powietrza. W czwartek wymieniam olej. Pozniej wymienie swiece. A jak pozniej jeszcze wyczyszcze przepustnice i sprawdze odme i NIC to nie da, i nadal bede mial 6 bieg bez przyspieszenia jak kiedys , to poprostu , pogodze sie z faktem ze wywalilem pieniadze na rzekomo nie psujacego sie japonca, gdzie mialem Renalut Scenica, ktory sluzyl ikomus i mnie 16 lat !!!! Tam jak cos stuknelo to przynajmniej odrazu bylo wiadomo. Co za IRONIA!!!! )) Edytowane 23 Maja 2017 przez knaven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian_z Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Temat rozwiązany !! Turbina była źle zregenerowana. Zakupiłem nową za 1900 zł i auto dostało 2 życie. Pozdrawiam i dzięki wszystkim za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.