Gość Pemo29 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam Wszystkich UŻYTKOWNIKÓW To mój pierwszy temat ale forum czytam regularnie. Mam takie pytanie wykonałem w swoim aucie (Y60 2,8 rok 91 , podniesiony 2" koła 35 ) modyfikacje które polegały na : dołożeniu IC od Y61 zmianie kolektora dolotowego tak aby łatwiej podłączyć IC, zwiększyłem delikatnie dawkę (1/4 obrotu śruby od fabrycznego ustawienia bo miał jeszcze plombę) odłączyłem actuator turbiny (zdjąłem i zaślepiłem wężyk wychodzący z muszli tak aby sterowanie do pompy było podłączone a gruszka westgate odłączona) i dodatkowo w pompie odwróciłem trzpień z gumową membraną tak aby iglica mogła się bardziej wysuwać. Przed modyfikacjami silnik został sprawdzony u pompiarza (wtryski, ciśnienie w cylindrach, turbina) wszystko w normie. po modyfikacjach auto je żwawsze i mocniejsze turbina dmucha max 1,3 bara auto delikatnie kopci przy dużym obciążeniu ale na wysokich obrotach i dużym obciążeniu w błocie silnik sie "zawiesza" i zaczyna chodzi nie na wszystkie gary nie spala paliwa kopcąc na biało, musi upłyąc kilka sekund aby wrócił do normalnej pracy, albo trudno to opisać przy maksymalnych obrotach zaczyna "pyrdolić i przebierać" tak jakby się nie wyrabiał i teraz pytanie:) Czy ma za dużą dawkę, czy za duże doładowanie, czy brakuje mu powietrza (z odpiętym filtrem jest podobnie) Może poradzicie czy powinienem wykonać jeszcze jakieś regulacje ? Pozdrawiam PP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 jeśli kopci na biało, to raczej obstawiałbym wariant, że ma za dużo powietrza jeśli dawka byłaby za duża, wtedy kopciłby na czarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLeszno Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Witam. Kolego, mam ten sam problem. Auto mam seryjne, od kilku dni, nie sądzę żeby było coś kombinowane przy pompie i turbo. Jest moim zdaniem ospały do 2 tyś obrotów, nic się nie dzieje. Kopci na czarno przy gazowaniu. Pod dojsciu do górnej granicy obrotów, robi tak jak Twój, czyli zaczyna pracować nie równo, rzuca silnikiem, po chwili wraca do normy. Patrol stoi jeszcze w krzakach więc nic nie diagnozowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karl Opublikowano 8 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2020 Cześć! Zrobię odkop stulecia ! Czy udało się zdiagnozować problem nierównej pracy przy wysokich obrotach ? U mnie w silniku 2.8 po kapitalce (dodatkowo pompa po zwiększeniu sekcji, wtryski po wymianie końcówek, turbo hybryda) ten sam problem, przy ostrym przegazowaniu ( powyzej 4 tysięcy obrotów) zaczyna przerywać na kilku cylindrach, kłęby szarego dymu. po 5 sekundach wszystko wraca do normy. Zmieniłem olej z 10W60 na 5w40 i zjawisko występuje znacznie rzadziej. Czy ktoś rozpracowywał od czego pasują inne szklanki zaworowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.