albundy5 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam Może komuś się przyda taka informacja, opis przenoszę z innego forum o almerze, które przestało istnieć niestety. Montaż haka holowniczego Nissan Almera N16 hatchback. Hak montowałem samodzielnie kilka lat temu zaraz po kupnie Nissana, ale myślę, że nic się w tym temacie nie zmieniło. Przy zakupie rozważałem kupno używanego, oryginalnego haka, który jest na pewno solidniejszy, ale ceny kształtowały się niemal tyle co za nowy polskiej produkcji a dodatkowo nie każdy posiadał tabliczkę znamionową konieczną przy przeglądzie i wbiciu haka w dowód rejestracyjny. Zakupiłem hak firmy Steinhoff - jest to solidna firma, jedna z 2-3 w Polsce która robi porządne haki. Schemat: Widok na lewa stronę auta ze zdjętym zderzakiem: Prawy bok. W instrukcji zalecają zdjęcie tłumika końcowego, ale mi sie udało bez zdejmowania więc zaoszczędziłem trochę czasu Śrubki i podkładki dołączone do zestawu z hakiem Nissan posiada fabryczne otwory pod montaż haka - wielki plus dla nich, w innych markach nie jest to powszechne. Wystarczyło więc włożyć hak i dokręcić śruby. Kluczem nasadowym z grzechotką nie stanowi to problemu. Elektrykę podpinamy dołączonymi do zestawu z wiązką gniazda szybkozłączkami: Hak gotowy. Potrzebne było jeszcze przycięcie zderzaka od dołu na kilka centymetrów, ale jest to zupełnie nie widoczne. Przegląd plus wizyta w urzędzie komunikacji i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Nic nie przestaje istnieć w sieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.