pyton Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Cześć. Kto robił konserwację podwozia (samodzielnie)? Jesli tak to czym i jaką procedurą.... jest sporo środków ale szukam sprawdzonego (bitex odpada) Pozdrav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 To, że Bitex jest do bani, to wiem, więc się nie dziwię, że odpada. Kiedyś był w podobnej do niego konsystencji (na pędzel) Corplast - jak raz zrobiłem spód w N15, to ruda nie była się w stanie dorwać do spodu i nadkoli przez kilkanaście lat - po skrzepnięciu to była powłoka jak twarda guma. Ale teraz nigdzie tego nie znalazłem. Pytanie tylko, czy zależy Ci na "pędzlowaniu", czy natrysku. Jeżeli natrysk, to spray, czy masz kompresor. Bo nic nie napisałeś o preferencjach i swoich możliwościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 sam nie robilem ale profi zaklad w moim miescie uzywa m. inn. Valvoline Tectyl, natryskowo, wczesniej po umyciu, miejsca z 'ruda' sa pokryte jakims inhibitorem robili mi poprzednie auto, bylo dobrze alternatywnie uzywaja preparatu firmy Boll, do wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Całość umyłem pod ciśnieniem, można wykorzystać zestaw do piaskowania dla myjek ciśnieniowych. Dalej rude miejsca lakierem aktywnym z inhibitorem. Później Noxudol. Najgorzej z wnętrzem ramy, ciężko domyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.