utras Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Wymieniajac olej w skrzyni transferowej zauwazylem, ze mam lekkie upocenie na laczeniu tej skrzyni ze skrzynia cvt. Olej wydobywa sie z malutkiej dziurki na tym laczeniu od spodu. Dziurka ma średnicę okolo 4-5mm. Czy ten wyciek jest ze skrzyni cvt, czy ze skrzyni transferowej? I czy jest to bardzo groźny objaw? Jaki moze byc koszt uszczelnienia takiego wycieku? I jeszcze jedno pytanie do czego jest ta dziurka? Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez utras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Otwor jest do odpowietrzenia skrzyni katowej (zwanej reduktorem). Oraz do szybkiej lokalizacji wyciekow z CVT lub zed skrzyni katowej. Wyciekajacy olej skapuje na wydech i smierdzi. Wymyslono to po to by szybko usunąć wyciek.. Z CVT jest niebezpieczny, bo można uszkodzić skrzynie, ten drugi tez, bo naprawy sa drogie. Nie znam cen napraw, bo robie to sam. Uszczelniadze kosztują ok. 2X 70,- Do naprawy trzeba wyjac caly zespol napedowy, wiec może to kosztowac ok 2000,- wkar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Dzięki za info. Uszczelniacze tanie, ale roboty od jasnej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Otwor jest do odpowietrzenia skrzyni katowej (zwanej reduktorem). Oraz do szybkiej lokalizacji wyciekow z CVT lub zed skrzyni katowej. Wyciekajacy olej skapuje na wydech i smierdzi. Wymyslono to po to by szybko usunąć wyciek.. Z CVT jest niebezpieczny, bo można uszkodzić skrzynie, ten drugi tez, bo naprawy sa drogie. Nie znam cen napraw, bo robie to sam. Uszczelniadze kosztują ok. 2X 70,- Do naprawy trzeba wyjac caly zespol napedowy, wiec może to kosztowac ok 2000,- wkar aby wymienic uszczlenaiacze skrzyni kątowej nie trzeba wywalać nic z samochodu , niestety robiłem dwa zimeringi półosi i ASO kosztowało mnie to ok 500 zł . tak jak piszesz uszczelnicze są taniocha aso policzyło po 65 zł szt , tak prawdę mówiąc wymiana jest też nie jest trudna pod warunkiem że ma się jakiś większy podnośnik a najlepiej kanał , przy wymianie lewej półosi uleci troche oleju z skrzyni ns-2 , olej do kątowej jest zwykły do przekałdni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Żeby to było takie proste..... To nie chodzi o uszczelniacze półosi. Za 500,- można samemu wymienić nie tylko uszczelniacze, ale i całe półosie że zregenerowanymi przegubami. Nie życzę wymiany uszczelniacza skrzyni - prawy/ reduktor - lewy. To jest drogie. (w robocie). Robiłem to sam dwoma sposobami:wyciągając skrzynię kątową lub wyciągając cały zespół. W obu przypadkach "kawałek"roboty. wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Od kilku dni obserwuje ten otworek i stwierdzam, ze jest sucho. Podejrzewam, ze jak spuszczalem olej ze skrzyni transferowej i potem go nalewalem musialem tam pochlapac to wszystko dookola. Na razie nie chcę zapeszac, ale odpukac jest sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 No i bardzo dobrze. Jeśli nawet wyciek będzie ale niewielki, to nie należy od razu wpadać w panikę. Przez dość długo można dolewać. Trzeba tylko ustalić skąd cieknie. wkar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Żeby to było takie proste..... To nie chodzi o uszczelniacze półosi. Za 500,- można samemu wymienić nie tylko uszczelniacze, ale i całe półosie że zregenerowanymi przegubami. Nie życzę wymiany uszczelniacza skrzyni - prawy/ reduktor - lewy. To jest drogie. (w robocie). Robiłem to sam dwoma sposobami:wyciągając skrzynię kątową lub wyciągając cały zespół. W obu przypadkach "kawałek"roboty. wkar drogi przyjacielu gdyby ASO mogło wziąć wiecej to by wzieło 500 to koszt wymiany w ASO wiec nie sądze że wyciągali skrzynie za te pieniądze !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Eryk, ale Ty napisałeś, ze wymieniales uszczelniacze półosi. A ja i wkar piszemy o uszczelnieniu skrzyni katowej i skrzyni cvt w miejscu gdzie sie łączą oba te urzadzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk_wl Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 pomroczność jasna mnie dopadła , wiem trzeba czytac ze zrozumieniem co do tej skrzyni kątowej to ona jest skręcona na 4 sruby z skrzynią , ale podejście jest tylko z kanału albo podnosnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.