Stanleyc600 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Witam. Spotkaliscie sie z sytuacja ze z lewego nadkola przedniego gdzie jest taka kratka wentylacyjna paruje wam mocno? Jak by ewidentnie byl blad konstrukcyjny poniewaz w prosty sposob z kola moze sie tam dostac woda. Wkladajac palec czuje jak by za ta kratka byla chlodnica...? Od czego?? Dodam ze juz to ze dwa razy sie mi zdazylo wlasnie przy bardzo duzych opadach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troix Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 O ile się nie mylę to tam jest chłodnica od skrzyni biegów. Ps.Może masz źle poskladane nadkole i dostaje się gdzieś woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanleyc600 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Właśnie tam jest przelot powietrza zarówno od przodu auta jak i od nadkola. co dziwne od strony nadkola jak sobie poświeciłem latarka jest bardzo dużo brudu na tej właśnie chłodnicy. Może brakuje jakiejś siatki czy czegos...? mam kratke w tym miejscu ale od koła woda się tam może dostać bez żadnych problemów. Może ktoś były uprzejmy zrobić zdjęcie tego miejsca czy też tak ma jak ja...? może brakuje mi tam jakiejś osłony. Zaraz zrobie fotke swojego i będzie wszystko widać. Fotka Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez Stanleyc600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 U mnie jest tak samo. Nie ma zadnej siatki i przez te otwory widac chlodnice oleju skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanleyc600 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 A miałes sytuacje że Ci parowało z niej? może dlatego że na niej jest błoto się nagrzewa do zbyt wysokiej temperatury i tak to wyląda? U mnie jest tak samo. Nie ma zadnej siatki i przez te otwory widac chlodnice oleju skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Nie mialem, tak jak napisałeś pewnie siedzi w niej wilgotne bloto. Spróbuj to dobrze wyplukac, bo szkoda chlodnicy, a i chlodzenie skrzynia ma gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanleyc600 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Nie mialem, tak jak napisałeś pewnie siedzi w niej wilgotne bloto. Spróbuj to dobrze wyplukac, bo szkoda chlodnicy, a i chlodzenie skrzynia ma gorsze. Dokładnie - swoja drogą słabe troche rozwiązanie. wystarczy na wstecznym szybciej ruszyć i zaraz kamienie/błoto czy inne dziadostwo masz na w sumie delikatnej chłodnicy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Wyczyść ta chlodnice i sprawdź też czy nie ma wycieku oleju. Moze dlatego jest zablocona, olej wycieka i zbiera piach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanleyc600 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 W czwartek oddam auto ojcu do warsztatu i sie wyjasni. Tak jak mowisz po uczyszczeniu chlodnicy bedzie widac jaki jest stan . Chociaz olej regularnie sprawdzam zarowno w skrzyni jak i silniku i nie zauwazylem ubytku... problematyczny jest jedynie dostep. Trzeba nadkole sciagnac i kolo zeby miec miejsce pracy. Niestety nie ma innej opcji. Trzeba zrobic po zimowy przeglad ukladu hamulcowego bo w czerwcu muranem na wlochy z rodzinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finchy Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 W czwartek oddam auto ojcu do warsztatu i sie wyjasni. Tak jak mowisz po uczyszczeniu chlodnicy bedzie widac jaki jest stan . Chociaz olej regularnie sprawdzam zarowno w skrzyni jak i silniku i nie zauwazylem ubytku... problematyczny jest jedynie dostep. Trzeba nadkole sciagnac i kolo zeby miec miejsce pracy. Niestety nie ma innej opcji. Trzeba zrobic po zimowy przeglad ukladu hamulcowego bo w czerwcu muranem na wlochy z rodzinka Mam to samo w Z51. Możesz zrobić foty chłodnicy zaraz po rozkręceniu? Ciekawe, czy faktycznie zbiera się tam brud, w czerwcu mam przegląd, więc ewentualnie poproszę o dokładne wyczyszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanleyc600 Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Parowanie nie robi chlodnica. Okazuje sie ze jest na tyle letnia ze spokojnie mozna ja reka dotykac. To parowanie robi tarcza chamulcowa od wewnetrznej strony. Nie wiem czego to jest wina ale nagrzewa sie bardziej i wystarczy ze wjedziesz w wieksza wode i momentalnie sie woda odparowuje. Takie ja mam z tym doswiadczenie. Jest to o tyle dziwne ze z prawej strony to sie nie dzieje.... do chlodnicy mozesz szybko dosc odchylajac plastik nadkola od blachy Zewnetrznej auta. Ja tak zrobilem, przeplukalem woda z weza ogrodowego- bron boze podcisnieniem typu karcher;) . Bylo sporo blota.... sproboj przjechac kilkanascie km i potem np z kubka troche wody wylac na kolo, czy wlasnie chlodnice lub inny element . Punktowo zobaczysz co Ci paruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.