alpiner Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Primera P12 2.0+lpg silnik QR20DE, 6biegowa skrzynia, 2004rok, przebieg 201tys.- brał olej(1,2litra/1000km), kopcił po odpaleniu na zimnym, kopcił przy przegazowaniu na ciepłym silnikuCo zrobiłem u mechanika:+planowanie głowicy+wymiana uszczelniaczy zaworowych+wymiana pierścieni+nowa uszczelka pod głowice+nowe śruby pod głowice+czyszczenie przepustnicy+nowe filtry(oleju+powietrza)+nowy olej 10W40+dodatkowo - zabezpieczenie podwozia, małe poprawki lakierniczePrzejechane póki co 1000km+nie bierze oleju-dam znać po wymianie oleju jaki jest efekt naprawyKoszt 2400zl=+części wyżej wymienione+planowanie głowicy+dodatkowe poprawki blacharskie+robociznaTemat zakładam dla innych z podobnym problemem-ponieważ prześledziłem całe forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co zrobić(bo w sumie takiej nie ma), a każdy ma inną teorie-wymień pierścienie/uszczelniacze/pierścienie+uszczelaniacze/P12 2.0 nie bierze oleju/tylko P12 1.8 bierze olej itd.Koszt naprawy był wysoki w stosunku do ceny używanego samochodu - jednak cytując pewnego forumowicza "wole wiedzieć czym jeżdżę i mieć święty spokój".Pozdrawiam wszystkich użytkowników Primery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 2400 za remont silnika, wymiany oleju itp. to BARDZO DOBRA CENA! mnie podobnie wyszła wymiana silnika na "nowszy"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Ja jestem również po remoncie silnika. Zmieściłbym się w 3,5 tys gdyby nie to, że poprzedni właściciel coś kombinował i nie było zaworu zwrotnego w pokrywie zaworów - zasilikonowana dziura. Mój mechanik dokupił mi używany dekiel z zaworem. Ten zawór jest odpowiedzialny za utrzymanie oleju w górnej części silnika, tak, aby przy odpalaniu nie był "suchy". Naprawa pod Wołominem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voyth Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 P12 2004, 2,0 benzyna +LPG kombi 270 tys km , poszukuje sprawdzonego mechanika do regeneracji silnika, na terenie śląska, 2400 to dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Mój znajomy z Tych, twierdzi że w Auto-stan w Tychach znają się na robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voyth Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Mój znajomy z Tych, twierdzi że w Auto-stan w Tychach znają się na robocie. dzięki sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.