Arii Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Witam, czy orientuje się ktoś gdzie mogę w Poznaniu przeprowadzić adaptację przepustnicy? Sposób opisany na forum nie działa. Moja Primera to 1.8b 85 kw, 2004 rok.Pozdrawiam @upCzy jeżeli po rozgrzaniu silnika obroty spadają z 1500 na właściwe na jałowym biegu, to nadal konieczne jest zrobienie adaptacji? Na forum wyczytałem, że przepustnica z biegiem czasu sama nauczy się obrotów. Proszę o rady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 BZDURA!!! Takie zabiegi adaptacji to w FSO!!! Szukaj ASO, lub innego nie autoryzowanego serwisu posiadającego N. Consult II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 jakbyś był na południu pl to wpadaj do mnie, sposób musi zadziałać! :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arii Opublikowano 9 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Już problem z głowy, pewien mechanik zrobił adaptację za pomocą komputera i wszystko śmiga elegancko dziękuję za wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusik Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Czy przed adaptacją samochód reagowal na pedał gazu i czy na desce świecił się check engine? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arii Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Opisz dokładniej o co chodzi, jak miał reagować? Auto normalnie jeździło, check się nie palił bo go wykasowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusik Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Mój samochód odpala, jednak brak reakcji na gaz.Nie da się skasować checka. Myslałem, że może jest to w jakiś sposób powiązane.No nic szukam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukipl Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Powiedz gdzie w Poznaniu masz tego "pewnego" mechanika, i za ile Ci to zrobił tę adaptację, może wiesz jakim sprzętem? U mnie problem mam że przy odpaleniu obroty idą na 1500 i powoli spadają na jałowy. Ale jak już ruszę z 1 do przy wciśnięciu sprzęgła przy zmianie na 2 obroty podnoszą się do 2,2 tys, powoduje to wycie silnika, przy zmianie na 3 to samo. Pewnie przez to więcej pali. Ale jak się rozgrzeje po 8-10 min jest wszystko ok. Przepustnica czyszczona, przepływomierz tez - pokazuje napięcia ok. Lambdy tez dobre. Jeszcze z 2-3 lata temu jak czyściłem przepustnice to adaptacja działała (kluczykiem) a teraz niby tez procedura przechodzi ale obroty dalej wysokie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arii Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) https://dobrymechanik.pl/mechanicy/poznan/lb-japan-serwis.htmlU mnie facet zrobił to w minutę, zadzwoń i zapytaj co i jak. Jeżeli chodzi o sprzęt to nie mam pojęcia jak to się nazywało Edytowane 5 Czerwca 2017 przez Arii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukipl Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Dzięki za info, a powiedz jakiego rzędu to były koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.