AsRocketman3 Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Witam, Przejrzałem forum. Mam taki problem mianowicie po jakimś czasie jazdy kiedy stanę na światłach i chce ruszyć zwłaszcza gwałtownie, samochód rusza ale kompletnie nie ma mocy, nawet nie jest w stanie wejść na 3k obrotów, dwójkę jeszcze da się wrzucić ale o jeździe nie ma mowy. Wyłączam silnik , odpalam i znowu jest normalnie. Wcześniej zdarzało się to ale znacznie rzadziej teraz więcej jeżdzę i potrafi się tak zrobić po 3 razy na dzień i jest to niebezpieczne bo czasem trzeba szybko ruszyć a tu niespodzianka. Jak zaczeło się to dziać (dawno) to mechanik wymienił filtr powietrza, nic nie pomogło. Potem powiedział żeby dać pompę na komputer którego nie ma ale tego nie zrobiłem, teraz już muszę to naprawić bo się nie da jeździć. Wie ktoś o co może chodzić? Dodam, że jest dość mułowaty i sądząc po tym co przeglądałem na forum to może przepływomierz. Proszę o pomoc Przebieg 210 000, 2,0 TD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 No to go odepnij i zobaczysz jaki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Dokładnie tak, skoro mechanik nie daje rady to albo zmień mechanika albo samemu zacznij eksperymentować zaczynając od odpięcia przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsRocketman3 Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Mechanik mówi, że to nie przepływomierz. Drugi mechanik mówi mi że przyczyn może być tysiące. Ma ktoś jakiś pomysł? W miarę dokładnie opisałem sytuację, może ktokolwiek z was miał taki problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 No to powiedział bym że to g...o nie mechanik, tak to każdy powiedzieć może szczególnie na odległość. Odepnij sam przepływkę i zobacz jak będzie zachowywać się auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monster3 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Miałem podobny przypadek z tym że u mnie nie kończył na 3k obrotów ale był strasznie mułowaty. Po wyczyszczeniu przepływomierza problem zniknął jak ręką odjął a wyjęcie wcale nie jest takie skomplikowane (przynajmniej u mnie w GA16 - nie wiem jak jest w TD). Zajmie Ci to kilkanaście minut i będziesz wiedział na czym stoisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Można, można albowiem do odważnych świat należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsRocketman3 Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Jakby ktoś miał podobny problem trzeba wymienić czujnik położenia wału. Naprawa przebiegała tak -> wymiana filtra paliwa (nic) -> pompa paliwa na komputer (nic) -> wymiana przepływomierza (nic) -> wymiana czujnika położenia wału (problem zniknął) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.