BoGu69 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Witam. Mam problem z p12 2.2dci 138km a mianowicie od jakiegoś czasu mam problem z opalaniem samochód kręci dobrze tylko tak jakby brakowało mu paliwa i nie może załapać czasem odpala normalnie. Wymieniłem filtr paliwa okazał się bardzo zasyfialy ale dla pewności został też wyczyszczony zbiornik, problem ustal na jakieś 3 dni i teraz znowu to samo samochód już ledwo co odpala a jak odpali to obroty wahają się od 500 do 900 najgorzej spadają po odpuszczeniu gazu np. Z 2000 to spadają prawie poniżej 500. Dodam jeszcze że prawdopodobnie jest uszkodzona pompka przy filtrze paliwa czy to może być jej wina? Nie mam już sił do tego samochodu:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Zrób obejście pompki na filtrze. Jeśli membrana w niej jest uszkodzona, paliwo cofa się do zbiornika i stąd efekt długiego kręcenia. Obejście zrób przy pomocy małego filterka paliwa z przezroczystą obudową. Jeśli się poprawi, oczywiście nie od pierwszego zapłonu, to masz winowajcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoGu69 Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Niestety pompka wymieniona problem nie ustąpił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlicienko Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 miałem taki sam problem i ten sam silnik aż w końcu samochód mi siadł i już nie odpaliłem wszyscy mówią o czujniku wału, że to jego wina w moim przypadku było inaczej. Samochód odholowałem do serwisu hondy (nie znalazłem żadnego ogarniętego mechanika w mojej mieścinie), a tam okazało się, że uszkodzony jest regulator ciśnienia w pompie paliwa lub jakoś tak nie pamiętam dokładnie ale chodziło o to, że silnik dostawał złe ilości paliwa bądź paliwo było podawane pod złym ciśnieniem, nie jestem w stanie dokładnie tego określić. Nowy regulator kosztował mnie 600 zł powiedziano mi, że niestety nie ma zamienników i problem zniknął samochód śmiga jak ta lala ale polecam sprawdzić ten czujnik z tego co się orientuje było to już poruszane na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.