Kacper44 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Od kilku miesięcy posiadam navarę d23 i ostatnio zauważyłem że jest lekko przechylona na lewą stronę. Po wizycie w serwisie i w salonie obejżałem kilka innych sztuk i wszystkie ten sam problem. Czy to jakiś błąd na etapie projektu? Co dalej z tym robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Był kiedyś program i mitsubishi nowe odebrane z salonu miało podobny problem. Okazało się że to wina konstrukcji pojazdu i zaproponowano użytkownikowi, jeśli mu to przeszkadza, podłożenie podkładek by wyrównać pojazd. Nie pamiętam jak to się skończyło. Może tu podobnie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Albo resor jeden był wymieniony, ja po wymianie mam taka sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Rozumiem, oglądałem przed chwilą Navarę i stoi prosto, tak że to nie wina fabryki. Może fabrycznie były inne resory a teraz po wymianie siada, ten wymieniony był oryginalny..???, może wymiana drugiego resora pomoże ją wyprostować. Jeśli wymieniony resor był oryginalny to bym problem zgłosił Nissanowi by się ustosunkował, choć to zapewne nic nie da, ale spróbować można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper44 Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Samochód jest prawie nowy 8000km jestem pierwszym właścicielem jest to wersja bez resorów z tyłu całość na spiralach. Oglądałem na placu u dealera 4 inne sztuki i każda jest mniej lub bardziej krzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Może ten typ tak ma, poprosił bym o interpretacje takiego stanu rzeczy przedstawiciela Nissana w naszym kraju. https://www.nissan.pl/?&cid=psm13tovl0g_dc|D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Może to kwestia złego montażu. W przypadku sprężyn i resorów tuningowych (podnoszących auto np. o 2cale) producenci (Ironman,Dobinsons itp) sprzedają sprężyny i resory o większej wysokości na stronę kierowcy i mniejszej na stronę pasażera, motywując to faktem, że kierowca jest w aucie zawsze, a pasażer nie. Może trzeba by się zorientować, czy nie powinny być zamienione stronami, w końcu montują to tylko ludzie i taki błąd ma prawo mieć miejsce, dziwne jest tylko to, że taki błąd został wielokrotnie powtórzony. Na początek sprawdziłbym, czy w tych autach producent daje sprężyny o tym samym numerze na prawą i lewą stronę, bo jeśli nie to najprawdopodobniej są to dwie różne spręzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazgamer Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Witam. Niestety muszę zmartwić kolegę ,że jest to problem konstrukcyjny który w Australi został objęty akcją serwisową. Z tego co pamiętam sprężyny były zbyt miękkie. Właściciel nowej Navary zgłaszał problem w Polsce oraz europejskiej centrali nissan ,ale odpisali mu coś w stylu " błąd mieści się w dopuszczalnych normach Nissan" a gdy poprosił o przedstawienie na piśmie oświadczenia że nie stanowi to zagrożenia dla bezpieczeństwa pasażerów [ w tym wypadku obciążenie na jedną stronę wynosiło więcej o ~250 KG] temat ucichł. Jest to długo ciągnący się wątek na innym forum którego z oczywistych względów nazwy nie wypada mi podać ,ale jak coś to pisz na priv to Cię nakieruję. Ja z mojej strony mam tylko nadzieję że w moim NP300 uniknę problemu , ale na pewno problem trzeba nagłośnić. bo do tej pory z tego co wiem w Europie temat próbują uciszyć. Moim zdaniem problem bezwzględnie powinni rozwiązać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 No to coś podobnego jak z tym mitsubishi o którym pisałem wyżej. Napisz czy zadzwoń do TVN TURBO może zainteresują się sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazgamer Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Poniżej podaje link do informacji nt akcji w Autralii oraz jako ciekawostkę z serwisu nissana na temet zgłoszonej usterki (już w Polsce) https://www.4x4australia.com.au/news/1610/nissan-navara-to-address-suspension-issues Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper44 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Witam, Jak na razie złożyłem reklamację w centrali nissana, oddzwonił do mnie jakiś gość z centrali na Europę z Budapesztu. Podobno zastanowią się jak rozwiąć problem i się skontaktują. Pytali też dlaczego serwis nie wymienił zawieszenia, ale to już niech załatwiają sobie między sobą. Czekam teraz na odpowiedź centrali. Załączam odpowiedź nissan centrala Budapeszt Szanowny Panie, "Reagując na komunikację z Pana strony dotyczącą zgłoszenia ... informujemy, że sprawa została skonsultowana z Autoryzowanym Serwisem Nissan Auto-Łódź oraz Działem Technicnzym firmy Nissan. Ekspertyza pojazdu wykonana w Autoryzowanym Serwisie Auto-Łódź wykazała, iż różnica wysokości między stronami z przodu i z tyłu to 15mm. Jak poinformował Dział Techniczny firmy Nissan, na tym etapie uznaje się pojazd VIN: ... za nadający się do dalszej eksploatacji. Stwierdzona różnica wysokości wpływa jedynie w nieznacznym stopniu na estetykę. Sprawa nie jest zamknięta definitywnie, zamykamy jedynie zgłoszenie. Jeżeli otrzymamy z fabryki instrukcje co do konieczności ewentualnego postępowania w tej sprawie, przekażemy takie informacje Dealerowi. Jeżeli uznane zostanie, że wymagana jest korekta lub naprawa, przekażemy wówczas taką informację." nikt nie wpadł na pomysł zmierzenia wysokości sprężyn i wykluczenia wady materiałowej - jest dobrze i co się czepiasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Wpływa jedynie w stopniu nieznacznym na estetykę.......!!!!!!!!! Kpina to co masz przechyłomierz sobie zainstalować by sprawdzać czy stopień estetyki wzrasta czy maleje ..??? Szkoda że nie przysłali Ci od razu przechyłomierza. Ale ja wykorzystał bym ten ich zapis, bo ewidentnie przyznali się do tego że estetyka pojazdu jest naruszona i domagał bym się zadośćuczynienia finansowego które pozwoli Ci zapomnieć o ukrytej, bo taka jest w rzeczywistości, wadzie ukrytej. Płacąc za pojazd płaciłeś za równo stojący więc za ubytki zadośćuczynienie się należy jak psu zupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Ale w zacytowanym piśmie jest mowa o różnicy pomiędzy przodem a tyłem a nie lewą i i prawą stroną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.