adam_N1615dci Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 przymierzam się do zaworu EGR, słyszę różne propozycje: 1. zaślepienie fizyczne 2. wykasowanie obsługi w sterowniku Z punktu widzenia użytkowania czy wykasowanie jest tak samo skuteczne jak fizyczne zaślepienie? Którą opcję wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Żadną? Nie truj wszystkich wokoło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_N1615dci Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 czy to naprawdę truje? jak widze 1.9tdi i chmurę dymu za nim ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 A ja jak widzę koparkę, a ja jak widzę komin u sąsiada itp Tym sposobem można przesuwać granice w nieskończoność. Nie masz kasy na naprawę auta to go nie kupuj. Samochód to nie obowiązek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_N1615dci Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 tak, ale mam już tego disla i jeszcze muszę trochę pojeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 To tu masz rozwiązanie usterki jeśli dotychczasowy jest uszkodzony. http://allegro.pl/zawor-egr-renault-1-5-dci-8200164563-8200247250-i5966459526.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.