dragon7820 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie . Chciałbym zapytać co może być z moim autem mianowicie po nagrzaniu obroty faluja i traci moc często auto gaśnie , proszę o pomoc Edytowane 19 Maja 2017 przez Thunder Tytuł edytowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Nie dostaje paliwa. Do sprawdzenia cały układ paliwowy od zbiornika paliwa do pompy paliwa w pompie wtryskowej. Jak problem występuje tylko na biegu jałowym, a na wyższych obrotach chodzi dobrze, to prawdopodobnie zużyła się pompa zasysająca paliwo. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Witaj dziękuję za odpowiedź problem występuje cały czas po rozgrzaniu nie ważne czy luz czy bieg . A powiesz jak sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 19 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Najlepiej, a w zasadzie tylko na stole probierczym w serwisie. Musisz najpierw wykluczyć problemy z zasilaniem. Spróbuj zasilić pompę wtryskową wężem bezpośrednio ze "słoika". Jak zachowuje się samochód np na 3 biegu z gazem wciśniętym np na 10% i jak z gazem w podłodze? Obroty 2-3 tys. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2017 Słuchaj to jest stary 2.2di więc jak zrobić ten sposób na słoik? Jak dostaje delikatnie gazu to jest ok a jak do końca to ma mola ale to nie zawsze , mówimy na ciepłym bo na zimnym chodzi idealnie . A powiedz może to być filtr paliwa? Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 ten twoj stary di i tak jest dci primera nie miala pomp wtryskowych tylko common rail od wersji 138km głowna roznica to wieksze turbo i intercooler wiem bo miałem alme 2.2di i primere 2.2 126km filtr zawsze mozna wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 No to coś nie halo bo na pewno nie mam listwy common rail:-P Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 tak wyglada silnik 2.2 dci 126km jak masz te wtyczki do wtryskow to masz dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 No tak to mój silnik więc co sprawdzić? Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 można zacząć od wymiany filtra paliwa, póżniej czujnik położenia wału, czujnik temperatury, czujnik wysokiego ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia "czasem wystarczy w niej uszczelki powymieniać" sprawdź czy nigdzie nie poca sie przewody wysokociśnieniowe, czy pompa w baku daje rade, ogolnie najlepiej pod kompa sie podpiąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Próbowałem mam kabel obd2 i lipa Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Wiesz co po wymianie pompy vakum zaczęła się pocic od dołu czy może być to? Tylko hamulec jest moralny Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 zostaje jakis komputer ale u mechanika co do pocenia te pewnie zle poskładali oring od magistrali olejowej troche sylikonu bedzie git poczytaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82559-vacum-pompa-lancuch-napinacz-w-22-dci/page-3 a czy te falowanie nie jest po wymianie pompy vacum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Wiesz co to zaczęło się gdy niby mechanik wymienił mi paski i rolki i powiem ci coś ciekawego jak nagrzał się i nie były włączone światła chodził idealnie po włączeniu świateł falowanie od razu Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
larde Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Jak masz problem z masą, to auto po wlączeniu swiateł moze byc slabsze... Sprobuj np odpalic i wlaczyc tylko swiatla awaryjne i sprawdz czy w chwili ich swiecenia zmienia sie praca silnika. A tak w ogole to falowac tez moze jesli masz problem z przyplywomierzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon7820 Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Witaj masę robiłem druga i dalej to samo:-( dodam że auto gaśnie podczas jazdy i w ogóle traci moc Wysłane z mojego D2203 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarioBet Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Witam. mam problem ze swoim nissanem. podczas jazdy gasnie mi silnik. byłem juz na kilku warsztatach i rozkładaja rece. może ktoś z Was mial podobny problem i znalazł rozwiązanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.