Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Montaż ksenonów do Primery


krzysiek11021
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj zakupiłem Nissana Primere P11

W miejscu soczewek są zamontowane normalne światła H1, a ja chciałbym zamontować Xenony. Autko ma poziomowanie świateł itd. Ale te H1 są słabiutkie i wszyscy mi migają długimi, chyba myślą, że jeżdże na postojówkach.

Jakie ksenony polecacie?

Jak odbywa się montaż?

Daję zdjęcia.

 

post-105763-0-37062400-1495208418_thumb.jpg

post-105763-0-35484800-1495208419_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam najtańsze ksenony i najtańsze przetwornice w p11.144 i wsi mi to że ktoś powie że to szajs itd. świeci dobrze nie oślepiam i w nocy widzę co jest przede mną.

Montaż jest prosty plus minus do przetwornicy i z przetwornicy kabelki do xenonów i wsio :) jak chcesz coś więcej to napisz porobię Ci zdjęcia jak to u mnie jest ;) 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nei masz soczewek to z tym oślepianiem to tylko Twoja opinia, wystarczy zobaczyć na wieśtjuning w VAG-ach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nei masz soczewek to z tym oślepianiem to tylko Twoja opinia, wystarczy zobaczyć na wieśtjuning w VAG-ach 

 

oczywiście że są soczewki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że są soczewki 

w takim przypadku ma prawo dobrze działać, choć każda kontrola upierdliwego "Miśka" kończy się zabraniem DR, chyba, że przed włożeniem HID-ów też były Xenony w aucie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, 

Musze właśnie kupić jakieś żarniki i pokombinować.
Jak czegoś nie ogarnę to się odezwę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wczoraj zakupiłem Nissana Primere P11

W miejscu soczewek są zamontowane normalne światła H1, a ja chciałbym zamontować Xenony. Autko ma poziomowanie świateł itd. Ale te H1 są słabiutkie i wszyscy mi migają długimi, chyba myślą, że jeżdże na postojówkach.

Jakie ksenony polecacie?

Jak odbywa się montaż?

Daję zdjęcia.

Widać że był kiedyś działający xenon , a teraz tam jakiś druciarz  zostawił swoją wizję . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że był kiedyś działający xenon , a teraz tam jakiś druciarz  zostawił swoją wizję . 

Był był, ale jedna przetwornica przestała działać, a że nie chciał koles wydawać kasy na jej kupno, to przerobił i dał zwykle żarówki i prawie nic w nocy nie widać.

Mam już dwa żarniki Osrama, wiadomo, oryginalne xenony to nie sa, ale słabe też nie. Teraz pytanie, jakie przetwornice kupić, bo nie chce kupić złej. Wolałbym zapytać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć. Palniki osram były montowane w fabryce. Ja osobiście pokusił bym się o sprawdzenie tych przetwornic. Jeśli chociaż jedna jest dobra to uważam, że warto było by z używki znaleźć drugą OE i nie bawić się w HID. Nie trzeba będzie wtedy kombinować z zamocowaniem dodatkowej przetwornicy i upchnięciem plątaniny kabli, dla samego siebie będzie to o niebo lepiej wyglądać... Faktem  jest, że wymiana przetwornicy to trochę roboty - wyjęcie i rozklejenie reflektora oraz zakup przetwornicy, która wcale nie należy do najtańszych około 200-250 zł ale nic nie wisi poza reflektorem i nie ma problemu z uszczelnieniem go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba rozklejać lampy żeby wymienić przetwornice . Przetwornica jest przykręcona na  torx gdzie torx do odkręcenia  potrzebny z dziurką  . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba rozklejać lampy żeby wymienić przetwornice . Przetwornica jest przykręcona na  torx gdzie torx do odkręcenia  potrzebny z dziurką  . 

Tylko w jaki sposób wyjąć zapłonnik z lampy bez obcinania kabli. Musiałem wyjąć przetwornicę więc wiem czym to pachnie..... z odkręceniem też może być problem bo te śrubki lubią trochę przyrdzewieć i trzeba je traktować szlifierą lub wiertarą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w jaki sposób wyjąć zapłonnik z lampy bez obcinania kabli. Musiałem wyjąć przetwornicę więc wiem czym to pachnie..... z odkręceniem też może być problem bo te śrubki lubią trochę przyrdzewieć i trzeba je traktować szlifierą lub wiertarą...

Bez problemu odkręcisz, odrdzewiacz, mocno wbić bita musisz bo inaczej obrobisz śrubę i energicznym ruchem poluzować śrubę jak puści to już pójdzie :) 

 

cały kabel od przetwornicy wyjdzie tą stroną gdzie będziesz odkręcał przetwornicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu odkręcisz, odrdzewiacz, mocno wbić bita musisz bo inaczej obrobisz śrubę i energicznym ruchem poluzować śrubę jak puści to już pójdzie :)

 

cały kabel od przetwornicy wyjdzie tą stroną gdzie będziesz odkręcał przetwornicę.

Przetwornicę wymieniałem i ani odrdzewiacz ani energiczna próba odkręcenia tych śrub nie dało pożądanego efektu, musiałem użyć szlifierki. Do przetwornicy dochodzi kabel zasilający, który da się wypiąć i z nim nie ma problemu. Kabel od przetwornicy do xenona na moje oko nie jest demontowalny i ja osobiście nie znalazłem sposobu na wyjęcie tego przewodu bez rozklejania reflektora. Jeśli Ty wymieniałeś przetwornicę i wyjąłeś ją bez rozklejania lampy to proszę podziel się patentem na wyjęcie przetwornicy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...