knaven Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Dzień dobry. Ponieważ jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej chciałbym zapytać specjalistów o to jakie proponują świece zapłonowe i filtr oleju [zmieniam olej i wyczytałem, że odrazu należy zmienić filtr] ? Na forum była poruszana kwestia świec do LPG albo dCi. A mnie ciekawią świece do Benzyny 2.0 141 koni. Nissan J10 2009 rok. Napęd 4x4. No i filtr oleju oczywiście. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 świece normalne, filtr wg uznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Dzień dobry. Ponieważ jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej chciałbym zapytać specjalistów o to jakie proponują świece zapłonowe i filtr oleju [zmieniam olej i wyczytałem, że odrazu należy zmienić filtr] ? Na forum była poruszana kwestia świec do LPG albo dCi. A mnie ciekawią świece do Benzyny 2.0 141 koni. Nissan J10 2009 rok. Napęd 4x4. No i filtr oleju oczywiście. Pozdrawiam. Filtry oleju do wyboru Knecht OC 195, Purflux LS892, Bosch F026407001, Filtron OP595, Mann W67/1. Co do świec to na Allegro jest tego pełno. Wszystko zależy od zasobności portfela https://allegro.pl/kategoria/swiece-zaplonowe-50759?buyNew=1&offerTypeBuyNow=1&string=qashqai&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-aut-1-5-0511 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...