v_grzes Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Problem się zaczął gdy pękł wąż chłodnica-termostat (było duże ciśnienie i go rozerwało) para buchała mocno.Wyjąłem termostat i zrobiłem kilka kilometrów okazało sę że woda nie krąży po całym układzie a konkretnie w urządzeniu od gazu (mieszalnik był zimny, przez co nie chciał mi przełączyć na gaz). Wskaźnik temp pokazywał temperaturę w normie.Pomyślałem że mało wody jest i chciałem dolać , odkręciłem korek chłodnicy i gorąca woda zaczęła wyskakiwać z chłodnicy strumieniami do góry.Gdy rano auto ostygło poluzowałem pasek od pompy , odpaliłem sprawdzić jak zachowuje się woda w chłodnicy gdy pompa wody nie pracuje, nic niepokojącego nie zauważyłem żadnego bąblowania itp. czyli uszczelka pod głowicą raczej nie.Odkręciłem pompę wody i stwierdziłem że raczej wszystko w porządku. Jutro założę nową pompę ale wątpie aby coś pomogło.Nie wiem co dalej robić woda nie chce krążyć po całym układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Musisz odpowietrzyć układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v_grzes Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 dodam tylko, że gdy zdjąłem wąż górny z chłodnicy (ten który wyrzuca wodę z silnika do chłodnicy) i woda nie wylewała się przy pracującym silniku, dlaczego ? (oczywiście przy braku termostatu to wszystko sie odbywało) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Może skrzydełka na pompie się obrobiły i pompa, ośka chodzi a skrzydełka pod naporem płynu stoją w miejscu. Miałem tak kiedyś podobnie. Wizualnie było wszystko w porządku a w układzie skrzydełka stały w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
v_grzes Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 złożyłem z powrotem na starej pompie wody, poczekałem aż sie nagrzeje silnik i okazało się, że jednak woda wybija do góry, więc prawdopodobnie chyba coś z głowicą.Jak uważacie lepiej kupić drugi silnik czy zająć się regeneracją tej ?. Najbardziej obawiam się problemu z odkręceniem śrub kolektora wydechowego, prawdopodobnie pourywam je podczas odkręcania, potem niżej tez trzeba odkręcić następne śruby od tłumika , też pewnie sie pourywają.Co radzicie w takim przypadku ?tak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Zakręć butlę z gazem i podczas pracy na benzynie (na rozgrzanym silniku), obserwuj czy coś się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.