Dramo Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 (edytowane) Jak w temacie ostatnio wyskoczył mi błąd p0403 błąd cyrkulacji spalin .EGR pół roku temu wymieniony na nowy,dziś postanowiłem tam zajrzeć i EGR był cały zawalony w sadzy ,nie wiem czy to normalne w tak krótkim czasie zwłaszcza że rzadko jeżdżę po mieście a minimalna trasa to 25 km drogą ekspresową.dodam też że zawór był równiez zaolejony . Wszystko wyczyściłem dosłownie na 2 km było ok i znowuż błąd . Błędy jakie z czytalem to p0403 oraz bo błąd p0487 pozdrawiam.silnik chodzi normalnie,nie kuleje ,nie kopci zbiera się też dobrze. Nie wiem czemu te błędy się pojawiają Widzę że temat dość ciężki skoro nikt się jeszcze nie odezwał Edytowane 25 Maja 2017 przez Dramo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale żeby nie przejść obojętnie to podzielę się tym co ja bym zrobił na Twoim miejscu. Tu masz wszystko http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/107487-czyszczenie-egr/?do=findComment&comment=1171755 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 i ewentualnie jeszcze to może też pomóc http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/83310-recyrkulacja-spalin-kod-bledu-p0487/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmassive Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Mam identyczny problem - utworzyłem nowy wątek. O ile dobrze pamiętam, problem z P0403 usunąłem wymieniając elektrozawór turbiny (znajduje się za silnikiem w środkowej części) - dochodzą tam wężyki 2 i kabel zasilający. Problem z P0487 natomiast pozostał - EGR mam wymieniony, turbina zregenerowana - wszystko wydaje się ok... Daj proszę znać, gdybyś znalazł przyczynę, bo być może mamy ten sam problem. Jeżeli u mnie uda się rozwiązać problem - dam znać również :-) Aktualizacja: Należy adoptować EGR - nie powiem jak bo sam nie wiem, ale z tego co mechanik mówił, to ciepły silnik, gazowanie, puszczanie gazu i tak mniej więcej można to zrobić. Problem 0487 u mnie znikł. Edytowane 31 Maja 2017 przez GrzegorzMiśkiewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Oddalem auto do mechaniora i zobaczymy co tam zadziała , puki co to uważa że gdzieś prawdopodobnie jest zwarcie w elektryce .Tak więc jak będę coś wiedział to się tym z wami podzielę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Mój też tak mówił, że zwarcie i namiętnie sprawdzał całą wiązkę (ku moim przestrogom, by nie marnował czasu) Teoria moja sie potwierdziła, "inne" egr niż oryginalne wywalają błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 (edytowane) A więc czego się dowiedziałem na temat auta to to że , - nie jest to wina EGR - nie jest winą elektryka Winą jest "prawdopodobnie" zanieczyszczony kolektr ssący i przez to EGR pokazuje te błędy. Ale nie zostawiłem mu auta żeby to zrobił gdyż dałem mu auto jeszcze na zrobienie zawieszenia i wszystko trwało ponad dwa tyg. Więc odebrałem auto bo jednak tyle czasu to za długo ,a jednak auto jest mi potrzebne. Z chęcią sam bym spróbował dostać się do tego kolektora ale już gdzieś czytałem na forum że strasznie ciężko się tam do niego dostać tak że narazie mi to jakoś nie przeszkadza:) Edytowane 4 Lipca 2017 przez Dramo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) wyjmij egr rozdziel go część mechaniczną od elektrycznej. Część mechaniczną odwróć o 180 stopni czyli zatkaj dolot spalin nim samym, a część elektryczną dokręć już tylko ma 2 śruby bo trzecia ci nie wejdzie skasować błędy i święty spokój, a d*pa c*p... itd czyli dci widzi chodzącą cewkę a egr jest zaślepiony sam sobą, auto lepiej przyspiesza i wydaje się być mocniejszy i nic nie kopci. Ja już tak dwa lata śmigam i jest ok. A tak apropo elektryki to utlenia się przewód od czujnika położenia wałka rozrządu, roboty na ok 1,5 godziny trzeba rozwinąć wiązkę idzie razem z wiązką od wtryskiwaczy do samego kompa pod akumulatorem wymiana kabli i jest ok, ja podkładałem trzy czujniki i dalej nie zapalał po wymianie kabli św spokój Edytowane 18 Lipca 2017 przez bolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Bd miał trochę czasu to na pewno to sprawdzę i napiszę czy faktycznie pomogło , dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Widziałeś choć raz syf za EGR-em , to wyjmij go dla zabawy i poświec w kolektor ssący , uzyskasz odpowiedz bez stawiania pytan , dla potwierdzenia wcisnij tam palec i odpowiedz gotowa , przyczyna - przedmuchy na pierscieniach tlokowych . Warto ściągnąć kolektor ssący i go wyczyścić i ten syf w glowicy na zaworach ssacych tez . Decyzja należy do zdesperowanego wlasciciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Bolek nie wiem jak ty to zrobiłes że odwróciłes część mechaniczna i ci te otwory pasowały . Ja dziś tak próbowałem zrobić i ni jak na siebie najśc nie chciały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.