x-mat Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Na jałowym biegu, gdy samochód przełączony jest na gaz obroty falują od 1800 do 2400. Gdy przełączę na benzynę od razu spadają poniżej tysiączka. Robiłem rozpoznanie u dwóch diagnostów. Jeden mówi że jest nieszczelność na kolektorze i dostaje się powietrze, natomiast drugi że jest to wina parownika. Mi także w pierwszej kolejności przyszła do głowy ta nieszczelność ale skoro na benzynie jest OK..... Jakieś sugestie, mieliście podobny przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 podłącz kompa od LPG i zobacz co się dzieje z czasem wtrysku po przełączeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.