Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Swap z P11 GT do almery N15


kierowca1990
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Założyłem nowy temat bo nic podobnego nie mogę znaleźć. Mam primerę p11 gt uszczelniłem w niej silnik czyli wymiana panewek, pierścieni i remont głowicy. Cieszyłem się do puki nie zdjąłem progów i nie zerwałem wykładziny. W sumie 9 dużych dziur i tylne podłużnice kaput. Chcę się dowiedzieć czy silnik z kompletnym osprzętem i skrzynią podejdzie do almery n15 np 1.4. Tego silnika nikt nie chce kupić a wystawiłem na allegro więc wpadłem na pomysł żeby zrobić sobie kit car z takiej 3 drzwiowej almerki n15 bo primery już nie chce. Zastanawia mnie czy półosie podejdą bo z tego co wiem to almery miały na nich podpory. Od primery mam dosłownie wszystko włącznie z hamulcami i chciał bym się dowiedzieć czy to nadaje się bezpośrednio na swapa do almery czy trzeba duużo rzeźbić.

Bardzo proszę kogoś ogarniętego w temacie o podpowiedź.

 

Dziękuję i pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik na pewno podejdzie, skrzynia podejrzewam, ze też bo przecież jest N15 GT na SR20DE, tylko jak zmieniasz z 1.4 to pewnie będzie problem z przegubami i piastami 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mi mechanik mówił. Na allegro nie znalazłem żadnej półosi do almery z 2.0 no chyba że diesel. Macie może mili ludzie jakieś namiary na takie graty do przeszczepu z sr20de/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety przeguby i reszta tylko w serwisie, lepiej zaadoptować z primery jak się uda, jak mi padł przegub to  próbowałem różne i skończyło się na zakupie kompletnych półosi używek przerobionych na zwykłe przeguby 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozstaw osi w almerach wynosi 2535 mm a w primerach 2600 mm więc jest to aż 6,5 cm różnicy... w sumie ciekawa koncepcja


Cześć to znowu ja. Muszę trochę po marudzić bo z tych gratów co mam to w Almere nie wsadzę ale na OLX jest ładna p11.144 czarna ale z 1.6 i czy bebechy z mojego p11 gt łatwiej podejdą czy też potrzeba trochę magi?

Proszę o pomocną radę hihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź lecz chciał bym wiedzieć czy układ kierowniczy też trzeba będzie wymienić i układ hamulcowy bo podejrzewam że w tej z 1.6 są bębny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownica zostaje, hamulce możesz zmienić bo i tak przód będziesz musiał zmienić od swojej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle to są jakieś różnice techniczne między tymi modelami? chodzi mi o to czy maglownice są takie same i pompy wspomagania... Bardzo proszę o ogólną odpowiedź czyli wszystko co wiecie na temat różnic technicznych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając po częściach na allegro doszedłem do wniosku że wszystkie poliftowe primery p11 miały tarcze z tyłu. Tylko ciekawe czy ten 1.6 to jest qg16 czy ga16 w sumie małe to ma dla mnie znaczenie bo i tak zamienię na sr20deh. No i na zdjęciach jeszcze nie ma nakładek progowych to istnieje sytuacja że progi są wstawione nowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...