Breeg Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Witam jako że od kupna almery mam jakieś stuk przy ruszaniu postanowiłem wymienic poduszkę przód laczaca skrzynie z silnikiem kosZt 60zl i na nie wiele się to zdało bo stuka nadal jest to pojedynczy stuk jak sprzeglo już jest prawie odpuszczone do końca. Tak samo przy dynamicznej jezdzie to samo i przy puszczaniu nogi z gazu można to samo zaobserwować. Zamieszczam zdjęcia poduszek Proszę pomóżcie bo jest to strasznie denerwujące. Jeszcze jedna jest z tylu silnika ale ciężko się do niej dostać być może właśnie ona powoduje te objawy. Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Nie opisujesz gdzjie jest słyszalny stuk... Więc zanim dorwiesz się do 2 poduszki radził bym sprawdzić czy nie ma luzów na zawieszeniu(wszystkie połączenia)i przekazie napędu( pół osie i przeguby). Pzd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Pod podłogą kierowcy czuć na pedałe sprzęgła nawet czasem na lekarku zmiany biegów czuć uderzenie Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Na wahaczach nie znalazłem luzu wiem że z prawej strony amor jest wylany ale to by nie dawało takiego objawu przecież w dziurę nie wpadam a połosie przeguby jak sprawdzic https://youtu.be/huuhppQUxAM Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka https://youtu.be/W-pR_XBcKdY Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Podejrzewam że prawa do wymiany długa za sprawa wylanego amora dostała w dupe.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Niech ktoś porusza Ci kierownica energicznymi ruchami na lewo na prawo. Ty w tym czasie wejdź pod auto i sprawdzaj wszystkie połączenia kuliste czy nie mają luzu. Choć z Twojego opisu bardziej pasowaloby mi uszkodzenie koła dwumasowego. Z racji że, czujesz uderzenie na sprzegle i na lewarku i podczas ruszania lub przy dynamicznej jeździe. Wjedz na równą drogę aby wykluczyć zawieszenie, na 4 biegu dodaj trochę gazu po czym puść całkiem i tak kilka razy. Jak autem będzie szarpalo po dodaniu/odjeciu gazu to będziesz miał sprawę wyklarowaną. Jak wszystko będzie w porządku a szarpniec nie będziesz odczuwać posprawdzaj zawieszenie a mocowania silnika dopiero na końcu. Nie piszesz też czy stukniecia są metaliczne czy nie dlatego sprawdź też czy nigdzie nie wisi jakiś luźny wąż lub inny przewód, który mógłby obijac się powodując podobne stukniecia. Daj znać co wyniknie z Twoich obserwacji. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Nie mam koła dwumasowego w benzynie chyba. Masz na myśli koło zamachowe? Luzów w zawieszeniu na wahaczach, końcówkach nie znalazłem, jedyne co to amor jest wylany i półoś po tej samej stronie ma duży luz. Zamieszczam filmik z testu: Napiszcie co z tą półosią czy może ona się nadaje do wymiany bo stuki z niej całkiem podobne.Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 marcin3006 jesteś mistrzu...dwumasa...dobre. Breeg na to wygląda...ale problem jest złożony. Bo owszem półoś może być wyrobiona. Ale może tak że być wywalone na przegóbie oraz zabierak w skrzyni(przegób wew.) Poza tym jak możesz latać na wylanym amorku!!!??? Zycie ci nie miłe? Jak przeszedł przegląd? A i to przyccyniło się do awarji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Amorek wywalony i wiecznie kasy nie było...dzis przyszla paczka nowe amory i polos biore się w poniedziałek za robotę jeszcze uszczelniacz polosi muszę kupić i 3l oleju. Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jestem, jestem. Kolega nie pisał nic o typie silnika, miałem/mam podobne objawy. Też stuka i szarpie. Półosie są u mnie OK a i amortyzatory jeszcze mają 60-70% sprawności. Nie mając dalszego pomysłu nie udzielam się więcej. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breeg Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Wymieniłem polos amory zbiezkosc zrobiona ale przy skrecaniu coś swiszczy z prawego amora uszkodzony byl zewnetrzny przegub na to wychodzi on powodował stuki Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.