Hiszpaniec Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Witam, samodzielnie zabralem sie za wyciągnięcie pompy żeby ja zregenerowac( w warsztacie krzyczą od 850 euro w górę za wyciagniecie i regeneracje, a za samą regenerację 380 euro). Udało mi się juz ściągnąć 1 łańcuch i mam dostęp do 4 śrub na kole zebatym pompy, ale nie widzę zadnych srob mocujacych pompę.( czy to te ktore maja wyglad klucza torx i sa w wgłębieniu?) Nie za bardzo wiem co dalej? Ktos już może samemu to robil? Z góry dziękuję za każdą pomoc Pozdrawiam Łatwiejsze pytanie: czy jak kupie używaną pompę po regeneracji kompletną, to będzie działać czy trzeba programować pod samochód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Tak, teraz trzeba odkręcić 4 śluby torx. Nie trzeba, sterownik adaptuja do mechaniki pompy. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Witam i wielkie dzięki za zinteresowanie. Śruby odkręcone, imbusowe też, ale pompa sie rusza z całym kołem zębatym i nie wychodzi. Czy tą śrubę co jest w kole zębatym na torx t60 też trzeba odkręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Odp na PW. Koło zsuwać z wałka, a pompę śrubokrętem płaskim odzielać od wewnetrzej obudowy rozrządu. Trzeba siły użyć, bo siedzi na oringu i musi się cofnąć o ok 1 cm. Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Wielkie dzięki kolego. Pompa wysłana do regeneracji nie wiem jak w Polsce ale w Hiszpanii kasują 380 euro. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 No wysun pompe to dopiero roboty sobie narobisz ,bo dolny lancuszek spadnie razem z kolem od pompy.Kolega wyzej chyba nie wie co pisze.Szukaj na forum,juz kiedys pisalismy na ten temat.Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Kolega wyżej dwa razy taką pompę demontował i nic, nigdzie nie spadło. Nie strasz więc, bo nie ma czym. Specjalnie dla kolegi obrazek na którym widać półokrągły nalew pod kołem zębatym pompy, który uniemożliwia opuszczenie w dół koła na więcej niż 1 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpaniec Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Pompa zregenerowana, zamontowana w 4 godz wszystko złożone, łańcuch oznaczylem przed ściągnięciem, nic nie spada podczas wyciagania, kawalek kabla lub drutu do przytrzymania koła. Bledy wykasowane, kręci, kręci i nic. Pompuje podczas kręcenia i tak hak by chciał ale nic. Check sie nie świeci. Ktos mi podpowiedzial zeby wyczyścić wtryski, ale nie powiedział jak. Moze to byc przez brak paliwa w pompie i przewodach od wtryskow? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 szkoda,ze wczesniej tego nie wiedzialem i nikt takiego zdiecia nie wrzucil,bo dorabialem przyzad do przytrzymania kola pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.