Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Demontaż pompy w 2.2di


Hiszpaniec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, samodzielnie zabralem sie za wyciągnięcie pompy żeby ja zregenerowac( w warsztacie krzyczą od 850 euro w górę za wyciagniecie i regeneracje, a za samą regenerację 380 euro).

Udało mi się juz ściągnąć 1 łańcuch i mam dostęp do 4 śrub na kole zebatym pompy, ale nie widzę zadnych srob mocujacych pompę.( czy to te ktore maja wyglad klucza torx i sa w wgłębieniu?)

Nie za bardzo wiem co dalej?

Ktos już może samemu to robil?

Z góry dziękuję za każdą pomoc

Pozdrawiam

Łatwiejsze pytanie: czy jak kupie używaną pompę po regeneracji kompletną, to będzie działać czy trzeba programować pod samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, teraz trzeba odkręcić 4 śluby torx.

Nie trzeba, sterownik adaptuja do mechaniki pompy.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i wielkie dzięki za zinteresowanie.

Śruby odkręcone, imbusowe też, ale pompa sie rusza z całym kołem zębatym i nie wychodzi.

Czy tą śrubę co jest w kole zębatym na torx t60 też trzeba odkręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odp na PW.

Koło zsuwać z wałka, a pompę śrubokrętem płaskim odzielać od wewnetrzej obudowy rozrządu. Trzeba siły użyć, bo siedzi na oringu i musi się cofnąć o ok 1 cm.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki kolego.

Pompa wysłana do regeneracji nie wiem jak w Polsce ale w Hiszpanii kasują 380 euro.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wysun pompe to dopiero roboty sobie narobisz ,bo dolny lancuszek spadnie razem z kolem od pompy.Kolega wyzej chyba nie wie co pisze.Szukaj na forum,juz kiedys pisalismy na ten temat.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyżej dwa razy taką pompę demontował i nic, nigdzie nie spadło. Nie strasz więc, bo nie ma czym.

 

Specjalnie dla kolegi obrazek na którym widać półokrągły nalew pod kołem zębatym pompy, który uniemożliwia opuszczenie w dół koła na więcej niż 1 cm.

0e6b1538b067131b40407a4aeffbffb9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa zregenerowana, zamontowana w 4 godz wszystko złożone, łańcuch oznaczylem przed ściągnięciem, nic nie spada podczas wyciagania, kawalek kabla lub drutu do przytrzymania koła.

Bledy wykasowane, kręci, kręci i nic.

Pompuje podczas kręcenia i tak hak by chciał ale nic.

Check sie nie świeci.

Ktos mi podpowiedzial zeby wyczyścić wtryski, ale nie powiedział jak.

Moze to byc przez brak paliwa w pompie i przewodach od wtryskow?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...