pachu Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Witam mam nissana p12 2,2 dci 93kw ,problem twardy pedał sprzęgła już odpowietrzyłem nawet ,biegi normalnie wchodzą nie ślizga się na podjazdach tylko ten twardy pedał co to może być pompa sprzęgła czy raczej docisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 też tak mam daj znać jak rozwiązesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jak masz 93kw to nie masz DCI tylko DI spora różnica Mam to samo śmigam tak już od dwóch lat i się przyzwyczaiłem, daj znać jak ogarniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 di od dci nie wiele sie różni najbardziej widoczne jest wieksze turbo i inny intercooler reszta podobna ktoś nawet wkladał wtryski od dci i komputer sobie poradził także primerke z 93kw raczej wypadało nazywac dci bo di to almery na pompie vp44 miały podejrzewam ze wymieniajac turbo na ta z mocniejszej wersji wyjdzie z 10km wiecej no ale nie odbiegajmy od tematu czy da sie te cięzkie sprzegło zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pachu Opublikowano 10 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Jak masz 93kw to nie masz DCI tylko DI spora różnica Mam to samo śmigam tak już od dwóch lat i się przyzwyczaiłem, daj znać jak ogarniesz. Silniki wysokoprężne: Model CD20 diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 75 KM Model CD20T diesel o pojemności 2.0 dysponujący mocą 90 KM Model 1.9DCi diesel o pojemności 1.9 mocy 120 KM w modelach P12 oraz WP12 Model 2.2DCi diesel o pojemności 2.2 mocy 125 KM oraz 136 KM w modelach P12 oraz WP12 nie ma DI dodam że mam silnik Japan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcroot Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mam twarde sprzęgło a jestem po wymianie na nowe, tzn po wymianie było może przez miesiąc dosyć miękkie ale "stwardło" po tym okresie i teraz boso ciężko jest wdusić pedał . A co do silników to wg mnie jest tak: 126 HP -> YD22DDTi 136 HP -> YD1-K2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 126 i 136 hp YD22DDTi zasilanie common rail direct injection p12 a w almerach YD22DDT vp44 direct injection w 136 oprócz wiekszego turbo jest zastosowany filtr oleju w poprzedniku wklad olejowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Wymienić uszczelnienia w pompie sprzegla i przepłukać przewody od pompy do wysprzeglika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.