karibox1 Opublikowano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2017 Koledzy problem poważny: bezpieczniki dobre, 12v idzie na silnik wycieraczki ale nie rusza w żadnym trybie. Nie działają wszystkie postojowe. Co to może być? w kolejnym dniu: przestał działać panel sterowania klimą. (pomyłka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Sprawdź czy prąd dochodzi też do postojowych ( może to zbieg okoliczności ,że padło kilka rzeczy na raz ) , Bezpieczniki mogą być dobre ale gniazdo luźne i nie przechodzi prąd. W następnej kolejności punkty masowe do sprawdzenia i oczywiście ładowanie alternatora bo może regulator padł i prąd za wysoki popalił coś. Postojowe i wycieraczki to przełączniki przy kierownicy - do sprawdzenia kostki połączeniowe w tym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 1. Prąd do wycieraczek dochodzi. Po podłączeniu wtyczki prąd spada na stykach do 10-11V. Silnik nie rusza. Na prostowniku chodzi. 2. Sprawdzę przełączniki podkierą i prąd ładowania. Masy robiłem zeszłego lata 3. ładowanie ideał 14.3 max i spada po dłuższym czasie. Utrzymuje przy obciążeniu 4. dobra, znalazłem, pali mi bezpiecznik pod maską 10A nazywa się taillamp, ten obok aku. Zasadniczo jak wymienię na leko większy to działa ale jest bardzo gorący. Ale i tak po jakimś czasie strzeli. 5. Czyli gdzieś jest problem z postojowymi. Wycieraczka ciągle nie działa. Manipulatory wyglądają na ok. Możliwe, że postojowe tył lekko żarzą się tylko (słabo widać). Zaczynam podejrzewać wiązkę na klapie (zgięcie) Dobra, pozamatiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Odłącz silnik wycieraczek i zobacz czy będzie palił nadal bezpiecznik. Możliwe ,że silnik ma zwarcie albo zatarł się na prowadnicach. Jak odłączenie silnika nic nie da to odłącz wentylator nawiewu i panel nawiewu i znów próba. jak dalej pali bezpiecznika to zostają obwody świateł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Winna była wiązka tył od strony kierowcy na zawiasach klapy, 8/10 przewodów połamane. Zanim doszedłem: wyremontowałem silnik wycieraczek, rozbebeszyłem bezskutecznie (czyli uszkodziłem) obydwa przełączniki zespolone i z nerwów połamałem obudowę kierownicy. Wyrwałem też ze złości kable finiszera klapy tył.. Żadne z nich nie było winne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.