Swiss Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 czesc, o co chodzi zazwyczaj gdy jade do pracy okolo 8 oraz po pracy okolo 15, hehe gdy wyjezdzam samochodem z zalaczona klima pasek mi wyje jak niemozliwy przez pierwsze 200m, pozniej tylko lekko popiskuje. dzieje sie to tylko przy wlaczonej klimie i przez pierwsze 200m. nasek naciągłem, juz o ile moglem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Kiedy ostatnio sprawdzałeś sprężarkę klimy?? Być może łożysko zatarte i daje za duży opór po spoczynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 nigdy ale klima dziala jak to zdiagnozowac? ok, jutro zrobie inny test, mianowicie przejade te 200m i wtedy odpale klime to powinno nam potwierdzic ostatecznie czy winna jest po stronie klimy. i dodam ze to sie dzieje po dluzszym postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Jak sprawdzić?: Ściągasz pasek, odpalasz silnik, włączasz klimę. Ręką sprawdzasz czy koło sprężarki kręci się z delikatnym oporem. Jak trzeba włożyć za dużo siły aby obrócić kołem to masz zatarte łożysko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 na biegu jalowym to sie nie dzieje, tylko jak mam bieg wrzucony i jade, moge jechac bez paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Możliwe że blokuje się elektro-sprzęgło sprężarki klimatyzacji. W momencie jak rosną obroty silnika, koło blokuje się na chwilę i stąd piszczenie. Sprawdź na postoju jak nie będzie piszczeć to może nie być to wcale sprężarka klimatyzacji a pompa wody lub alternator lub nawet pompa wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobek428 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Ja u siebie kiedyś miałem problem ze sprzęgłem alternatora. Tylko wtedy dźwięk był bardziej podobny do chrobotania. Ale tak jak kolega wyżej napisał może być to jakiś trop wśród kilku prawdopodobnych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swiss Opublikowano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 po przejechaniu 200m i wtedy wlaczeniu klimy nie ma wycia paska. wiec to chyba nie kilma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opcji jest tyle że głowa boli. Zdemontuj obydwa paski i pokręć wszystkimi kołami pasowymi. Któreś się ujawni. Oczywiście z wyjątkiem wału głównego. Być może łożysko z jednego lub drugiego napinacza umiera i blokuje czasami koło pasowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.