Baska Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Dzięki Daniel . Tak ciekawostka zwiazana z rajdami, również dlatego że to w MOIM MIEŚCIE Paweł Dytko i jego firma specjalizuje się w budowie i obsłudze samochodów rajdowych oraz sprzedaży części zamiennych. Od 2011 roku zajmują się budową samochodów rajdowych PROTO. Jego samochodami jezdzi między innymi : RAJDY: A.Aigner, K.Butruk, T.Czopik, S.Frycz, Z.Gabryś, G.Grzyb, B.Grzybek, J.Głuc, Ł.Habaj, L.Korzanowski, S.Karnabal, R. Karlsson M.Lubiak, M. Nowocień, M.Pelikański, M. Steinhof, Ł.Sztuka, A.Szyma, M.Turski, R.Typa, J.Wysocki, A. Zawada WYŚCIGI GÓRSKIE: M.Dudzik, J.Hebzda, J.Jania, M.Kozłowski, A.Mancin, R.Szelc, D.Wirkijowski RALLYCROSS: P.Tyszkiewicz IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE: K.Hołowczyc, M. Kościuszko, M. Bębenek Podstawowy zakres ich działalności obejmuje przygotowywanie i obsługę własnych samochodów. Dodatkowo zajmują się kompleksowym serwisowaniem samochodów Mitsubishi Lancer EVO innych kierowców rajdowych i wyścigowych - a także posiadaczy "cywilnych" wersji tej marki. Nie byłoby może w tym nic dziwnego gdyby nie fakt iż powstaje w ich firmie NISSAN MICRA Żródło informacji: DYTKO SPORT - official site Polskie firmy Dytko Sport i Proto Cars przedstawiły kolejny projekt najnowszego samochodu rajdowego – tym razem jest to Nissan Micra, który będzie mógł być przystosowany do montażu zestawu mechanicznego FIA kit R4 lub opcjonalnie w części kategorii Proto / Open. Paweł Dytko – przedstawiamy kolejny projekt rajdowego auta, tym razem jednak celowo postanowiliśmy przerobić model / marke która nie jest obecna w sporcie samochodowym. Kierujemy się tutaj generalną zasadą jaka przyświeca nowej kategorii samochodów rajdowych, która już od 2018 będzie klasyfikowana pod nazwą R4, czyli budowanie własnych, kompletnych nadwozi do których będzie montowany homologowany kit części mechanicznych przygotowany przez francuską firmę Oreca. Pozwoli to na zaistnienie nowym, ciekawym samochodom, co z pewnością powinno podnieść atrakcyjność rajdów. Podobne rozwiązanie świetnie sprawdziło się w Ameryce Południowej, gdzie tak przygotowane samochody pod nazwą Maxi Rally dominują w tamtejszych rajdach, szczególnie w Argentynie. Taka koncepcja budowy aut jest dość dobrze opanowana w naszej firmie, do tej pory zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy już 7 róznych modeli aut rajdowych – VW Polo, Forda Fiestę, Mitsubishi Mirage, Citroena C3, Peugeota 208, Hyundaia i20 oraz Fiata 500L tak więc bez większych obaw podejmiemy się kolejnego wyzwania Na bazie tych wizualizacji wkrótce powstanie pełny projekt 3d Micry a w przeciągu 2-3 miesięcy zaczną być produkowane poszczególne części bodu kitu. Firma planuje iż w tym czasie dotrze pierwszy zestaw części mechanicznych kitu R4 i będzie można rozpocząć przebudowę nadwozia. Pięknę to Jego Proto będzie Tu link do filmiku z Rajdu Festiwalowego w którym też brałam udział. Citroen C3 Proto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Życzę z całego serducha takiego autka i abyś zdobywała puchary w nim. Autko nie dość że piękne to widać że jeździ pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Wielkimi krokami zbliża się nasza kolejna jazda.Tym razem w Opolskiem cyklu Kierowca Roku Opolszczyzny. To już VI runda .KJS Dobrzeń Wielki. Charakterystyka Impreza zostanie przeprowadzona w ciągu jednego dnia i składa z 4 sekcji. Na trasie zlokalizowane będzie 7 prób poprzedzonych PKC.Nawierzchnia trasy i prób :asfalt, beton, szuter Ma tylko taka nadzieje. że Misiek sobie poradzi i w całości dojedzie do mety .Na tą chwile, po 5 Rundach(przez nasz Babski Rally Team 3 przejechane)Jesteśmy na...1 miejscu w Klasa Pań11 miejsce w swojej klasie IV A teraz zapraszam na film jak to wyglądało w Dobrzeniu w ubiegłych latach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 nieźle jak na latanie na miotle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Czekam na relację z rajdu i Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Trzymamy kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 A pochwalę sie ... a co tam KJS Dobrzeń Wielki- inaczej rajd terenowy dla plaskaczy gdzie auta zapadały sie na głebokośc pół metra w błocie - UKOŃCZONY Jak dojde do siebie wiecej opisze co tam sie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 ... Jak dojde do siebie wiecej opisze co tam sie działo. Te puchary i miny Teamu mówią same za siebie. Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Cóż można rzec: BRAWO WY! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisilYE Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 GRATULACJE !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Dziękujemy za gratulacje. Chwila czasu wiec naskrobie co i jak Opolski off-road czyli 4x4 dla plaskaczy Tak powinien nazywać się KJS Dobrzeń Wielki czyli VI Runda Kierowcy Roku Opolszczyny. Po opadnięciu adrenaliny, mogę dziś napisać ze NAJLEPSZY KJS. To nasz 3 rajd szutrowy i coraz bardziej jazda „zimowa” mi się podoba. Ale zacznę od początku. Rano o 7 odbiór osobisty później BK-przegląd auta .I tu pierwszy zonk. Tak się gość z badań kontrolnych czepił moich opon ,że myślałam, iż nasze rajdowanie tego dnia kończy się na tym etapie.Już wcześniej były zgrzytu co do regulaminy, bo jakby to napisać…. Nie określał jasno czy opony mają być takie same łącznie z felgami na dwóch osiach czy tylko na jednej osi .Po roztrzygnięciu tego dylematu co do jednakowych opon, to ja miałam problem na BK bo pan na 2 tylnych oponach nie widział oznaczenia homologacji Mówię.. jakiś szpec założył mi odwrotnie do wewnątrz oznaczeniem.,ale to przecież te same opony!!! No nijak nie można go było przekonać, już chciałam pod samochód włazić ,robić zdjęcie i pokazać ze jest homologacja .Po paru próbach ratowania nas przez inne załogi udało się przejść kontrole. No mówię do Rudej.. dobra jedziemy robić zapoznanie według książki drogowej. Dojechałyśmy do pierwszej próby na żwirowni i… drugi zonk .GUMOWCE potrzebne .A,że ja w bagażniku mam rajdowe wyposażenie więc chodaki na nogi i idziemy piesze zapoznanie robić. W niektórych miejscach tonęło się pieszo,czasami miałam zamiar Ruda wziąć na plecy i przenieść po tym błocie, bo żwirem trudno to nazwać .Wrzucam Wam Onboard, byście mieli jakieś porównanie, ale trzeba do tego dołożyć dobę padającego deszczu,i rozjechane już błocisko Tu na żwirowni jedna szykana przy której naprawdę ciężko było wyrobić – głęboki rów od lewej . Meta STOP na odcinku polnej drogi , póżniej już jej nie było, znaczy drogi a auta ślizgiem szły nawet przy hamowaniu dużo, dużo wcześniejszym.Tu ja też na drugiej próbie tego odcinka poszłam po całości. Miśiek nie chciał się zatrzymać Wyjazd po mecie ze żwirowni był katastrofą .By nie utonąć, już z mety trzeba było z kopyta ruszyć by jakimś cudem przejechać te 20 metrów do twardej nawierzchni .Między innymi przez ten wyjazd i niemożność zatrzymania się na mecie ,trzecia próba została skrócona a czwarta odwołana .Parę aut trzeba było wyciągać … organizatorzy było na to przygotowani więc nie było zbyt długiego poślizgu.Tu największe siły przetrwania miały lekkie samochody, znaczy najbardziej odciążone. Jestem dumna,że nam udało się przejechać nie zakopując samochód.Niewiele brakło ale jakoś cudem wyszłyśmy z tego cało.Był moment,gdzie auto nosiło po całej drodze, Ruda w panikę że już po nas a ja do niej spokojnie ...NIE BÓJ SIĘ !!! To chyba zostanie mi najbardziej w pamięci . Drugi odcinek w miejscowości Kup.Droga polna, z szutrem i syfem naniesionym .Na końcu nawrót 180 stopni i trzeba było zmieścić się w dwa pachołki. I tu ekipy miały problemy.Odcinek zakończony również meta STOP. Już przyzwoicie się hamowało, oczywiście jak na te warunki. Cały rajd przejechany z jedna kara ( meta STOP) 5 sekund doliczonego czasu. Misiek mało uszkodzony… coś tylko od dołu wypadło, ale to chyba mało ważna część bo jedzie dalej . Trochę wody nalało się do środka i akurat pod moje nogi więc rajd przejechany w mokrych adidasach.Przy ostatniej próbie szczeki się zacisnęły i nie chciały odbić ,wiec ten odcinek był pokonany w tempie szarpiącym Kamienie,żwir, woda i błoto zrobiły swoje. To był dobry KJS. Nie było strachu (u mnie ) Nie można było nic przewidzieć. Opis był dobry na pierwszy przejazd póżniej wszystko się zmieniało .Tam gdzie było-trzymaj prawej! Już się nie dało .Po prostu trzeba było na instynkt jechać i się udało. Na koniec było miłe zaskoczenie jak cześć kibiców stwierdziła,że to niemożliwe by kobieta tak żwirownie przejechała.O tym doniósł nam organizator. To było naprawdę bardzo miłe. .Podsumowując . Ubłocone,(kalosze na zapoznanie były wskazane) szczęśliwe i na własnych kołach wróciłyśmy do domu; Klasyfikacja z KJS Dobrzeń Wielki21m/27 załóg7m/8 w klasie 41 miejsce w klasie Pań Na ta chwile w generalce jesteśmy na 1 miejscu w klasie Kobiet na 7 z 90 punktami.Zostało 2 rajdy jeszcze do przejechania w KRO i jeśli jeden tylko dobrze przejedziemy nawet z minimalna punktacja ,utrzymamy pierwsze miejsce w Kierowcy Roku Opolszczyzny wśród Pań Ogólnie w swojej klasie z miejsca 11 wskoczyłyśmy na 10 przy 33 załogach . To jedyny filmik jaki jest .Gdzieś tam sie przewijamy .Nie ma zdjęć( może ktoś cos pózniej zapoda), .Po prostu ludziom na taka pogode szkoda było sprzętu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 3' filmu - rakieta Baśki w spoczynku 5'50" - Baśka daje czadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 KJS Krapkowice o Puchar Starosty Krapkowickiego VII Runda Kierowcy Roku Opolszczyzny Rajd już za nami Nawierzchnia 100% szuter Długość prób to 14.55 km 9 prób poprzedzanych PKC Jedziemy. Godzina 7 z groszami, przechodzimy odbiór później przegląd auta i jedziemy na zapoznanie z trasa . OS 1,4,7 -to Leśniczówka .Całość idzie przez las, mokro . Szykany na "4" ciasno jak byk Na opisie przy 20 km/h zawadzałam a co mówiąc przy większej prędkości? Będzie ciężko i tak też było!!! Tam złapałam dwie kary po 5s Moje założenie , by ten OS przejechać spokojnie, w razie poślizgu nie ma gdzie uciekać .A całować się z drzewem nie chciałam !!! Wiec Leśniczówkę odpuszczamy tak by po prostu przejechać . Najlepszy czas na tym OS zrobiłyśmy na ostatnim przejeździe ,gdzie nasz czas wyniósł 1,83s a subaru z naszej klasy które zajęło 1 miejsce na rajdzie w klasie 4 miało czas 1,71s OS 2,5,8 Nowy Bud Trasa idzie polną drogą .Jest w miarę bezpiecznie,jest gdzie uciekać. Ten odcinek mi osobiście najbardziej się podobał. Szybki odcinek. Nasz najlepszy czas na trzecim przejeździe 1.66s -zwycięzca klasy 1.51s Dla mnie ten odcinek był bezpieczny ale to na nim jedno auto dachowało, szkoda bo chłopak o generalkę walczył. OS-3,6,9 Źużela Odcinek również polną droga . By było zabawniej jakiś "zadowolony " rolnik wyorał cudne dwie głębokie skiby .Samo patrzenie na nie wywoływało przerażenie a nie mówiąc już o wpadnięciu tam . Ciężki odcinek. Przy pierwszym przejeździe sprawdzałam głębokość roli w polu Potrąciłam wygrodzenia-kara 5 sekund Na trzecim potrąciłam ogranicznik cięcia, kara 5 sekund. Czasy jakie wykręciłam to 2 przejazd z 1.55s -Lider klasy 1.44s Nie padało, pogoda dopisała i KJS był udany. Jedynie teraz plecy odczuwają jazdę . Na koniec ... Jeśli chodzi o klasę kobiet mamy pierwsze miejsce w Rajdzie Krapkowickim 25 punktów nam doszło wiec łącznie w KRO mamy 115. W punktacji generalnej mamy 22m/29 W klasie 4 5m/6 Został jeden rajd do przejechania w Opolu 17 grudnia Rajd o Puchar Forda . Jechać trzeba inaczej na koniec sezonu z nasza rywalka przegramy 1 punktem Czym pojedziemy nie mam pojęcia. Misiek się kończy, skrzynia biegów działa jak chce,silnik zieje już niebieskim dymem. Nie da się jechać więcej niż 80km/h . Zawieszenia nie ma, ręcznego nie ma,felgi pokrzywione.. Może lepiej napisać co w nim działa będzie prościej -Działa radio Colta nie uda mi się złożyć do rajdu z przyczyn finansowych Mamy trzy tygodnie by coś pomyśleć. Jak będzie decyzja nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Tak trzymać i nie dać się proszę a Colta wyszykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Brawo i powodzenia w grudniu - mam nadzieje że ogarniecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Brawo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Taka mała ale ważna dla mnie informacja. Od nowego roku będziemy jezdzić pod barwami NSA Taboss Racing Nysa http://www.klub.taboss.pl/category.php?id=historia Mam nadzięję ze Logo i Taboss i Babskiego Teamu Ładnie sie wkomponuje , A tymczasem 17 grudzień – KJS Świąteczny Puchar Forda Tabela punktów po VII rundzie klasa 4 klasa kobiet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 gratki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Trzymamy kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 i widzę miejsce na podium, tym wyższym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baska Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 A co A sie pochwale i juz !!! Mamy to. 1 miejsce w klasie kobiet w 21 Światecznym Pucharze Forda Puchar za cały sezon w Kierowcy Roku Opolszczyzny zgarnięty Aj i moge uzywać określenia Mistrzyni Roku Opolszczyzny 2017 Jak emocje opadna cosika wiecej napisze . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Nic, tylko pogratulować, co niniejszym czynię. Oczywiście podobnych sukcesów w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.