bronkzz Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Witam. Przepraszam, że zakładam nowy temat ale nie mogę odszukać czegoś podobnego. Chciałbym zapytać czy to normalne, że mój nissan pokazuje temperaturę na zewnątrz 16 C a po podłączeniu obd2 temperatura silnika wynosi niby 22 C czy powinny być takie różnice ? ( bardzo ciężko pali na gorącym silniku i słabo na zimnym - długo kręci). Czy ktoś ma tebelkę z rezystancją jaka powinna być na czujniku przy danej temperaturze ? Jak to sprawdzić ? Do których pinów podłączyć rezystor i jaki żeby komputer pokazał inną temperaturę ? ( celem sprawdzenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 26 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 Nie bardzo rozumiem związek temperatury zewnętrznej do temperatury silnika. Czujnik temp. zewnętrznej zwykle żyje własnym życiem. A co pokazuje OBD jak masz rozgrzany silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronkzz Opublikowano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2017 niby normalnie 90-95 C Na rozgrzanym kręciłem go dzisiaj z 20s ;/ nie wiem co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasyki Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 Ja bym obstawił albo się cofa paliwo albo zawór ciśnienia na pompie do wymiany albo czujnik położenia wału. Jeździłem z takim problemem rok czasu i każdy ręce rozkładał sam doszedłem i wymieniłem zawór ciśnienia na pompie i jak ręką odjął.mialem silnik na części i podmienialem na kompie wywalało mi błędy ciśnienia paliwa.rok temu wymieniłem czujnik temperatury silnika nie pomogło zbytnio i też na komputerze źle parametry pokazywało Na ciepłym miałem identyczne objawy jak ty czyscilem wtryski mierzyłem ciśnienie na pompie na listwie.przy zagranym silniku zaczął się pojawiać czerwony check silnika i obniżenie mocy coraz częściej i coraz częściej.najtaniej żeby to sprawdzić na początek wymień sobie wkład filtra i załóż zaworek zwrotny na wejściu do pompy za filtrem żeby wykluczyć paliwo i przezroczysty przewód tez bym dał będzie łatwiej zobaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.