paulus Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 witam autko straciło ostatnio ciut wigoru więc podłączyłem obd i sprawdziłem co się dzieje podczas jazdy zauważyłem że wcześniej na biegu jałowym wskażnik doładowania turbiny pokazywał 0 lub leciutko drgał w kierunku vacum teraz wskazówka szaleje i skacze w vacum nawet do 1 bara podczas przyspieszania normalnie ładuje do 1,2 bara macie jakies pomysły co się może dziać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Hmm. Nic. Masz poza tym jakieś inne objawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 moze trochę wolniej przez to pompuje turbo wg obd spadła moc i przypieszenie do 100 wiem że to tylko z obliczeń ale odczywalnie też trochę stracił , nie ma takiego efektu rozpoczęcia pompowania ale moze to przez to że nagle z mocnego vacum rusza turbina więc najpierw musi napompować stratę rozumiem że podczas biegu jałowego powinno panować lekkie podciśnienie bo silnik zasysa powietrze ale chyba nie skaczące do 1 bara skoro wcześniej lekko drgało od0 do może 0,05 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Trzeba sprawdzić zawór VNT. Ja też u siebie zauważyłem podobne zjawisko. Naciskam na pedał i mam wrażenie że silnik jest zduszony aż tu nagle zaczyna ciągnąć, czasami się to zdarza czasami nie. Też szukam przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 jutro podmienię N75 bo dziś jak mu do środka psiknąłem wd40 to wahało się juz tylko do -0,4 bar a nie jak wcześniej do -1bar sprawdzę potem ile daje pompa podciśnienia a przy okazji sprawdzę wszystkie przewody czy są drożne i nieuszkodzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 4 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2017 J u siebie też jestem na etapie wymiany tego zaworu bo rozebrałem go wczoraj i stwierdzam że to nie jest dobra konstrukcja. Wszystko w środku zapaćkane drobinkami gumy z węży. Czyszczenie dało efekt ale to jeszcze nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 a widzisz czyli może być syf w rurkach też, nic dziś wieczorem się biorę a jak nie zdążę to w sobotę porobię scv już zmieniłem i zero przygasań wszystko gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Niestety od rozkładającej się gumy blokuje się środkowy trzpień w tym popychaczu. Czekam właśnie na zawór, powinien być do końca tygodnia. Cena nie jest dramatyczna, oryginalny Pierburg 290zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 6 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Mój dziś ma być, przy okazji może warto te przewodu powymieniać? Wiesz jaka tam jest średnica w środku? a btw dobra cena na tego pierburga skąd brałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 Allegro, przewodów nie wymieniam, szkoda zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 6 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2017 VNT? czyli to samo co N75 w VW... jesli elektrycznie jest ok to zazwyczaj czysciłem dokładnie, oliwiłem zworę i składałem wszystko do kupy. Objawy co opisujecie to zazwyczaj niedomaganie tego zaworu. Zawiesza się zazwyczaj w dwóch pozycjach otwarty/zamknięty i albo auto ciągnie od dołu i przeładowuje albo muł i nagle kop w plecy (bo ciśnie na maxa) ten zawór nalezy tak ustawic aby zwora membrany była w pozycji pionowej bo... w vw zamontowali ten zawór w pozycji lezącej i czesco zwora nie dociskała gumki po zabrudzeniu.... pomijam fakt mechanicznego tarcia i wycierania materiału w pozycji leżącej... pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 Zawór wyczyszczony ale mega poprawy brak. Reakcja lepsza ale malo agresywna. W poniedziałek założę nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 8 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2017 U mnie tak po wymianie na nowy. Wyższa kultura pracy ale dalej czasami mam wrażenie że coś go muli. W poniedziałek zresetuję ustawienia zaworu SCV i zobaczę co będzie się działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Tez to zrobię jak się nie poprawi. Może sprawdzić jeszcze ile daje pompa podciśnienia? wyczyszczony zaworek trochę lepiej chodzi, turbo się już trochę sprawniej budzi, dziś pod firmą zresetowałem scv, w drodze powrotnej sprawdzę czy jest lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Zresetowałem SCV i jest dramat. Auto zmulone, trubina napompuje max 9psi obawiam się że SCV umiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 na każdym biegu max 9psi? to 0,7 bar....mało u mnie na pierwszym biegu idzie do 0,8bar potem następne biegi już 1,2 bara max ja scv mam nowy , zmieniłem 2 mce temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Ja na swoim zrobiłem 17tyś km. Tak przed resetem miałem nawet 19psi. Coś gdzieś mam przypchane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 A jak ciśnienie paliwa? 19 bar czyli nawet 1.3 bara. Ladnie A myślisz ze co masz przytkane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Wiele elementów może dawać w kość, zaczynając od SCV a kończąc na DPFie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Scv mam nowy a dpf nie mam wcale a podobne problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 Dzisiaj jadę do znajomego mechanika, podłączymy diagnoskop Autela i zobaczymy co się tam dzieje. W systemie spokój, błędów brak. DPF sprawdzony, różnica ciśnień wynosi 0.01 bara więc praktycznie przy 90tyś km w DPFie mam pusto. Wszystko wskazuje na to że EGR daje w kość. Pracuje bardzo ospale i zawiesza się w pozycji otwarte. Dzisiaj o dziwo samochód nagle ożył. Czekam na zaślepkę i pozbędę się dziadostwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 ja zaślepiłem jak tylko kupiłem, wczoraj zamontowałem nowy n75, autko zbiera się lepiej , kulturalniej pracuje w zakresie 3500-4000 obr trochę koni wróciło wg torque , prędkość do setki zmniejszyła się o ponad sekundę ale mam wrażenie że nadal czegoś brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 A filtr paliwa kiedy wymieniałeś? Sprawa u mnie rozwiązana. Przyczyną okazał się niedomykający EGR. Ogólnie reaguje bardzo ospale, jak na razie zaślepiłem go i jest wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulus Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Filtr paliwa wymieniony 10000km temu. Myślisz ze może być zasyfiony juz? Wymienia się na luzie czy trzeba coś brać pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Trzeba brać to że po odpaleniu samochód zgaśnie i będziesz miał problemy z odpaleniem. Ja zawsze przed założeniem węża do pompy paliwa, pompuję paliwo pompką tak aby filtr się zapełnił. Wtedy łatwiej się odpala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.