sebastiw Opublikowano 2 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2017 Hej! Od jakiegoś czasu piszczał mi rano pasek od wspomagania (i pompy wody), więc przy okazji "serwisu" u mechanika zleciłem mu jego wymianę. Nowy pasek nie piszczy po uruchomieniu auta, więc niby jest OK, ale podczas parkowania, czy jazdy po rondzie z maksymalnie skręconymi kołami słychać przeraźliwy pisk... więc podejrzewam, że pasek jest za słabo naciągnięty, mam rację? Z tego, co widziałem to jego regulacja jest dość prosta, tzn. trzeba poluzować śrubę blokującą po boku śruby napinającej i tą drugą śrubą, którą nazwijmy napinającą - reguluje się naciąg, tak? Czyli gdy kręcę nią zgodnie z ruchem wskazówek zegara to śruba się wkręca i zwiększa naciąg? Chciałbym sam to wyregulować, bo wydaje mi się to dość proste i dostęp do śrub też jest w porządku, tylko boje się, żeby nie przesadzić z naciągiem. Możecie mi doradzić, po pierwsze czy dobrze myślę jeżeli chodzi o sposób naciągania i po drugie jak wyczuć odpowiedni moment, siłę naciągu tego paska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.