wd40 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 I sprawa się wyjaśniła( mam nadzieje) było za mało płynu hamulcowego z powodu nieszczelności w tylnym zacisku po dolaniu wszystko wróciło do normy. Rok temu w tylnych zaciskach był wstawiony zestaw naprawczy w postaci gumeki nowych tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 No chyba nie wszystko skoro nadal masz nieszczelność w tylnym zacisku Sam za niski poziom płynu nie powinien powodować chyba świecenia pozostałych kontrolek poza tą od ręcznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 zbyt niski poziom plynu moze skutkować wyświetleniem usterki napędu 4x4, ABS .... w Pathach tak jest więc w X-ach tez tak będzie. Miałem zbyt niski poziom płynu i podczas kazdego mocniejszego hamowania czujnik zadziałał i wysyłał sygnał do systemu, ten wyświetlał awarie układu 4x4 itp. nie pamiętam juz dokładnie co ale było to kila rzeczy. Po dolaniu plynu wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Na razie jest ok. Odezwę się za parę dni Witam, minęły dwa tygodnie i nic z kontrolkami się nie dzieje ale muszę coś zrobić z cieknącym płynem hamulcowym i chyba będzie najlepiej wymienić cały zacisk. Znalazłem takie https://www.czesciauto24.pl/nissan/x-trail-t30/19070/10907/zacisk-hamulca?criteria%5B100%5D=HA , możecie podpowiedzieć który wybrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Nie widzę uzasadnienia w wymianie całego zacisku w takim przypadku. Zacisk się wymienia jeśli ma wżery dyskwalifikujące go a w twoim wypadku najprawdopodobniej wystarczy wymiana tłoczka i gumek. No i pewnie wyczyszczenie prowadnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Dzisiaj zdjąłem zacisk, wyciek jest miedzy obudowa o guma obejmująca tłoczek. Przekręciłem tłoczkiem w prawo i wyciek się zatrzymał, masz racje będę zamawiał zestaw naprawczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.