carbomer Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Jak w temacie co może być przyczyną błędów abs i esp oraz wariowania prędkościomierza, podejrzewam zwarcie tylko gdzie? Czujniki abs wykluczam bo 4ws nie wyrzuca błędu. Link do nagrania: Abs i esp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Może być banalny powód np.bezpiecznik ,przerwa w układzie elektrycznym ale również sygnał poważnej awarii skrzyni rozdzielczej 4x4. W X3 kiedy zapalały się trzy kontrolki jednocześnie-hamulec,abs ,esp to w 90% była to awaria właśnie skrzynki rozdzielczej. Uszkodzony czujnik kąta skrętu w kierownicy też podobnie objawy sygnalizuje. Trzeba podłączyć pod komputer u fachowca co ma pojęcie we właściwej interpretacji błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Jak w temacie co może być (...) Carbomer, film jest prywatny. Jak mamy go oglądać to zmień ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Dzięki thunder już powinno być ok. Edytowane 9 Lipca 2017 przez carbomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CORNEL Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Mandacik się należy. Na sześdziesiątce trochę za szybko - od 36 sekundy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 9 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 (edytowane) Mandacik się należy. Na sześdziesiątce trochę za szybko - od 36 sekundy. Przecież napisałem, że prędkościomierz wariował Edytowane 9 Lipca 2017 przez carbomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radar Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Miałem podobnie w poprzednim aucie jak zerwał mi się przewód do czujnika abs-u też wyskoczyły mi wszystkie kontrolki ESP ABS hamulce i ręczny... Dziwny jest ten prędkościomierz ale to pewnie dlatego że to od czujnika który jest odpowiedzialny za czytanie prędkości. Więc ja bym stawiał na czujnik abs-u przy kole. Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kredens Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 W T31 mialem podobnie: skoki predkosciomierza + kontrolki, chociaz u mnie pokazywal tez awarie 4x4. U mnie to był czujnik ABS lewy przedni, wiec moze jednak nie wykluczaj od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 W T31 mialem podobnie: skoki predkosciomierza + kontrolki, chociaz u mnie pokazywal tez awarie 4x4. U mnie to był czujnik ABS lewy przedni, wiec moze jednak nie wykluczaj od razu. Pokazywało u ciebie 4ws a u mnie nie. Do poprawnego działania napędu są potrzebne sygnały z czujników ale już np pompa abs tylko do abs i esp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 zajrzyj do czujników, może jakieś błoto. kuna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Przejrzałem wtyczki, poprzekładałem bezpieczniki i nic nie zauważyłem. Na razie nie pojawia się już choinka na desce. Zazwyczaj działo się to przy dużej wilgotności zimą i zapalało się tylko esp. Teraz pierwszy raz w lecie i aż tyle na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 A co robiłeś autem na dzień przed zdarzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 (edytowane) Nic nadzwyczajnego. Dzisiaj po nocnym deszczu kontrolki esp i abs dwa razy krótko mrugnęły tuż po ruszeniu, później spokój. Włączyłem 4wd, użyłem abs i esp, i wszystko normalnie działa. Już mnie to irytuje, nie ma nawet jak do aso na sczytanie błędu podjechać. Usterka pojawia się nadal. Zauważyłem, że jakiś przekaźnik tyka pod deską rozdzielczą z lewej strony gdzieś pod maskownicą głośnika. Nie odnalazłem w manualu, w tym miejscu żadnych elementów abs/esp. Może ktoś coś wie? Aktualizacja: Kontrolki abs, esp i ręczny świecą się ciągle. Kontrolka 4wd nie zapala się wcale, prędkościomierz nie działa, licznik przebiegu nie działa . Jutro jadę do aso chyba, że ktoś zna jakiś serwis w Bydgoszczy z consultemII. Ponadto ecu błyska błąd jedno długie i dwa krótkie błyśnięcia, którego nie można wykasować. Ps. Czujniki abs nie dają sygnału prędkości, jest czujnik na skrzyni rozdzielczej. Edytowane 1 Sierpnia 2017 przez carbomer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 yama albo https://www.google.pl/search?q=nissan%20bydgoszcz%20boczna&oq=nissan+bydgoszcz+boczna&gs_l=psy-ab.3..0j0i22i30k1.4289.5623.0.5809.7.7.0.0.0.0.234.904.0j4j1.5.0....0...1.1.64.psy-ab..2.5.901.17CRuXF9ymg&npsic=0&rflfq=1&rlha=0&rllag=53152980,18059704,2703&tbm=lcl&rldimm=10838371936301937575&ved=0ahUKEwic6sKS7bbVAhUB1BoKHYFZDiIQvS4ISDAC&rldoc=1&tbs=lrf:!2m1!1e3!3sIAE,lf:1,lf_ui:4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Dziś po burzy, z rana po błyskał kontrolkami i wszystko jest ok, dziala napęd, abs, esp i vcd. Ręce opadają. Pewnie dowiedział się, że chcę go zabrać do aso i w trosce o moją kieszeń sam się naprawił się Zastanawiają mnie jeszcze cyknięcia przekaźnika za maskownicą głośnika, nie zauważyłem żadnej zależności w częstotliwości tych cyknięć, też tak macie w swoich x? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Za maskownicą głośnika, za schowkiem bardziej (od kierowcy), jest przekaźnik od awaryjnych, chyba... Grzebałem tam kiedyś swego czasu. Natomiast to cyknięcie, nieco niżej, też u mnie występuje od zawsze i przełącza/wyłącza się w okolicy 2000obr/min. A co to jest...? Nie szukam wyjaśnień, choć łaziło mi kiedyś coś po głowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Przyczyna znaleziona, z pomocą przyszedł mechanik fachowiec z gdańskiego aso, pan z biura również bardzo pomocny, generalnie mogę polecić - fachowi i bez rozboju Wracając do tematu, przyczyną problemów z abs, esp, 4wd i vcd jest przerwana - utleniona wiązka elektryczna przechodząca przy chłodnicy pod osuszaczem. Na oko 10 przerwanych kabli. Szybkie skręcenie przerwanych kabli załatwiło temat. W sobotę zderzak w dół lutownica w rękę i rzeźbimy. Jutro pstryknę jakieś fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 10 przerwanych kabli to nie będzie kuna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carbomer Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie, utleniły się i zamieniły w zielony proszek, w środku dobrze zawiniętego peszla. Ni moze kilka obcierało o podstawę chłodnicy. Śniadanie i do boju. Aktualizacja: Zrobione. Ile kabli naprawiłem, nie liczyłem. Systemy działają ale pali się ładowanie, pomimo tego, że akumulator jest ładowany napięciem 14.4-15.4 V. Dziwne ale to dam już elektrykowi do roboty. Lampka ładowania zgasła po wymianie bezpiecznika klaksonu, hehe nie pomyślał bym. Bitwa wygrana. Na desce czysto, zero błędów a i x śmiga jakoś szybciej Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez carbomer 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 te przewody faktycznie degradują się ale myślałem, że tylko te w dachu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Witam, mnie tez dopadło zło, zapaliły się kontrolki od esp , hamulca ręcznego i nie zapiętych pasach kierowcy przy pustym fotelu. Czy tez mam ściągać zderzak i robić tak jak carbomer?pozdro I się naprawiło samo, pewnikiem coś z instalacja się dzieje. Znów się zapaliło. Zapala się przy skręcie w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 To zajrzyj do czujników w kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Komputer i jeszcze raz komputer ! Inaczej to jest poruszanie sie po omacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wd40 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Bylem umówiony na komputer ale mechanik stwierdził, ze jak zapala się i gaśnie to prawdopodobnie wina instalacji i on nic nie pomoże. Zacznę od czujników przy kolach następnie popukam kijem po peszelu przy chłodnicy a następnie zobaczę te kostkę do komputera za schowkiem pasażera (była wypinana przy zmianie silniczka od dmuchawy) dzięki za odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Bylem umówiony na komputer ale mechanik stwierdził, ze jak zapala się i gaśnie to prawdopodobnie wina instalacji i on nic nie pomoże. Zacznę od czujników przy kolach następnie popukam kijem po peszelu przy chłodnicy a następnie zobaczę te kostkę do komputera za schowkiem pasażera (była wypinana przy zmianie silniczka od dmuchawy) dzięki za odzew. Zmień mechanika. Na prawdę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.