Pedzelekradom Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam forumowiczow, Posiadam almere n16 2003 r 82 km. Samochod posiadam od 2012 r olej robie co rok lub 10 tys. Ostatnio wymienialem rozrzad a rok temu turbinę na środku melet, wtryski zas mialem sprawdzane w 2013 r. I nic sie z nimi nie dzialo wtedy. Martwia mnie dwa problemy: 1- czasami mam tak ze jak odpalam auto musze dodac gazu i potrafi zakopcic, 2- powyzej 2000 obr nie duza ale jest za mna chmura czarna i kopci na czarno dodam ze po rozrzadzie wyczyscilem egr i wszystkie doloty bez intercoolera i przewodów doprowadzajacych. Bylem takze ostatnio u pompiarza i powiedzil ze samochod chodzi rowno i ladnie sie wkreca w obroty wiec ciezko cokolwiek stwierdzic. Jakies pomysly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 1 szczelność dolotu od turbiny do głowicy 2 przepływomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedzelekradom Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Czy przeplywomierz jest za filtrem powietrza ? U mnie w almerze jet w nim czujnik ale nie podlaczony do niczego i przeplywomierz to zwykla rurka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Były 1,5dci bez przepływomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedzelekradom Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 To jakie pomysly bo mnie trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jak Vlad napisał, sprawdź przewody od turbo do kolektora. I egr jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedzelekradom Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Z tego co widzę sruby laczace kolektor i turbo sa dobrze podociagane nie mam dojscia do 2 szt łaczen jest 2na jedym 3 sruby na drugim 4 do 6 mam dostep do jednej nie ogolnie sa dobrze podociagane Jak Vlad napisał, sprawdź przewody od turbo do kolektora. I egr jeszcze. Jak Vlad napisał, sprawdź przewody od turbo do kolektora. I egr jeszcze. Egr dziala i byl czyszczony jakies 2-3tyg Edytowane 11 Lipca 2017 przez Pedzelekradom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Niech ktoś naciśnie gaz a Ty sprawdzaj ręką na przewodach czy nie ma przedmuchu. Tylko uważaj by Ci ręki gdzieś nie wkręciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedzelekradom Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Ciezko zeby wkrecilo jedynie wiatrak od chlodnicy, chyba ze masz na mysli obok turbo. Najgorsze jest to ze zebynie dostac sie do rur od intecoolera ktore schodza w dol silnika i samego intercoolera musze sciagac zderzak przedni tak naprawde przy oczyszczaniu egra zostaly mi 2 rury do sprawdzenia idace od i do intercoolera reszte sprawdzilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Sam intercooler może być dziurawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.