lemmy69 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 W Pojarze drążki zewn. pracują w innych płaszczyznach niż zawieszenie drążka środkowego u nas wszystkie 6 sworzni pracuje w osi pionowej, więc każdy skok koła dół/góra je nadweręża ... a w P II wygląda to tak: rozstaw podłużnic ramy jest mw. ten sam co u nas dzisiaj zmierzę dokładnie lub Żółwika poprosimy (rama stoi u Połamańca za śmietnikiem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Niewiem jak u ciebie ale u mnie miesiac nowe koncowki wytrzymaly i juz luz sie pokazal u kolegi w t I to samo. Z ta żeźba to masz racje Musisz zrobic wzmocnienie wspornika drążka. Albo przekladnie od anglika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) Wspornik podoba mi sie od poajary II lozyskowany nie do zaje[xx]nia. Trzeba by go tylko zaadoptowac troszku) Nie to co jakies plastikowe tulejki. Ps nie chce juz ciezarow pchac na ten przod a ta przekladnia troche wazy. Zdrrzak wciagarka to i tak duzo. Mam zrobiona podpore wspornika Ostrzegam tym razem ustnie. Proszę zapoznać się z regulaminem, a w szczególności z III / 6hJeszcze jeden wulgaryzm taki jak w tym poście i Ci zablokuję klawiaturę, a Twoje wypowiedzi trafią w kosmos Edytowane 25 Lipca 2017 przez Andrzej G Wulgaryzmy i regulamin III / 6h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Podpora wiele nie daje. W tydzień sie wyrabiaja tulejki i znowu jest luz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_GTC4x4 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Cześć Panie/Panowie U mnie w tyranie nie można ustawić zbieżności, wymieniłem wszystkie gumy na poliuretan średniej twardości, drążek poprzeczny, przeguby, sworznie, i za cholerę nie mogą mi ustawić zbieżności, auto nie było nigdzie uderzone, minęło 7 mc od wymiany i znowu pojawił się luz w kierownicy i strasznie "wozi" auto można powiedzieć że tańczy pod dupskiem nie mam pojęcia co to może być, mechanikiem nie jestem, ale luzów widocznych gołą ręką i okiem nie ma ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) qr** te gdyby nie te przednie zawieszenie to samochof bylby idealny Edytowane 24 Lipca 2017 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Cześć Panie/Panowie U mnie w tyranie nie można ustawić zbieżności, wymieniłem wszystkie gumy na poliuretan średniej twardości, drążek poprzeczny, przeguby, sworznie, i za cholerę nie mogą mi ustawić zbieżności, auto nie było nigdzie uderzone, minęło 7 mc od wymiany i znowu pojawił się luz w kierownicy i strasznie "wozi" auto można powiedzieć że tańczy pod dupskiem nie mam pojęcia co to może być, mechanikiem nie jestem, ale luzów widocznych gołą ręką i okiem nie ma ;-/ Sam wymieniałeś czy zakład ?? Jeśli mechanik to obstawiam że nie wymienił tulei dolnych wahaczy A teraz geometria/zbieżność: - Ww. tuleje - Tuleje, miseczki drążków reakcyjnych d. wahaczy - Skrzywiony wspornik drążka środkowego - Luzy na łożyskach kół przednich - Jeśli auto było liftowane na zawiasie to na 99% zapomniano o przedłużeniu drążka Panharda ("czteroślad") Ogólnie dużo rzeczy przychodzi do głowy z najbanalniejszymi wyrobionymi sworzniami i końcówkami kier. A teraz najlepsze Wczoraj rozebrałem do zera swoją ramę i ... wszystkie sworznie, końcówki rozp...ne , wszystkie wahacze popękane, tuleje wahaczy nie istniały, dwukrotnie powiększone dziury w miejscach miseczek, tuleje wspornika kaput, flansza prawego drążka -zerwane zęby Totalny złom ... ale do końca prowadził się jak po sznurku Jaki z tego wniosek ... ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Lemmy - u mnie luz na dolnych sworzniach był parę mm góra-dół i na boki. A jedynym objawem było skrzypienie (i to tylko z jednej strony) na szarpakach nic nie wychodziło. Chyba po prostu raz w roku będę musiał tam zaglądać i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert_GTC4x4 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 (edytowane) Mechniora dobrego polecicie ? Edytowane 26 Lipca 2017 przez Robert_GTC4x4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radd Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Podpisuję się pod powyższym pytaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Wiem że w Kościerzynie jest facho od terenówek. To chyba te rejony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.