ekhart555 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Witam , jak w temacie mam pytanie do innych właścicieli Note'sów w kwesti regulacji wysokości fotela kierowcy. Jak to u was działa??? bo ja mam wrażenie że nie do końca jest właściwy mechanizm. Podnosząc rączką do góry podnosi sie tylko tylna część siedziska a przód pozostaje bez zmian. W ten sposób można dostać garba albo zsunąć sie z siedzenia. Czy u Was też tak to działa ????? Jeździłem nie jednym autem i mechanizm podnoszenia fotela działał nieco inaczej- bo podnosił sie cały fotel i lekko przesuwał do przodu. Proszę o wasze spostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zalko Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Mam Note 1,4 i tak samo. Z moim 184cm to jest nieco problem. Jeśli auto ma dobrze ustawione siedzisko to zamiast ustawień o których piszesz winno być Góra dół. Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Normalka, ja u siebie z początku miałem ustawione siedzisko dość wysoko i wybrałem się w dłuższą podróż. Po kilkudziesięciu kilometrach musiałem przestawić w dół bo nie mogłem wytrzymać na kręgosłup. Wadą jest jeszcze to, że brak jest regulacji wybrzuszenia oparcia w części ledzwiowej. W kwestii siedzeń do Note się Nissan niestety nie popisal. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) A ja powiem inaczej...dla mnie fotel kierowcy jest IDEALNY do podróżowania. Mój kręgosłup lędźwiowy po trzech operacjach jest bardzo wrażliwy na długość i jakość siedzenia. W Notku siedzenie-oparcie mam ustawione na około 95-100 stopni. Po za tym fotel jest wysoki i nie muszę się wyczołgiwać z za kierownicy. Podczas jazdy uda i kolana są wysoko a to ukojenie dla moich pleców. Wzrost 182 cm. W Audi jest ten lędźwiowy wynalazek ale nie wiem dla kogo ? po kilku kilometrach z tak wygiętym lędźwiowym mam dosyć podróżowania. O wyjściu z auta już nie piszę bo to najgorsza rzecz w całości . Mało tego....z opinią o fotelach w Notku przystosowanych do kierowców z problemem kręgosłupa lędźwiowego spotkałem się nie raz. W GB jeździ nimi dużo osób z problemem kręgosłupa i chodzeniem......kupują go ludzie którzy muszą jeździć a nie potrafią wysiedzieć w większości nowych samochodach. Więc nie jest tak żle. Edytowane 19 Lipca 2017 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zalko Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Jestem tylko po dwóch operacjach kręgosłupa i dla mnie idealne wręcz jest tzw krzesełkowe siedzenie ale tu fotel ciut za nisko.. Jak dla mnie Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Próbowałem pod kątem 90 stopni, ale najlepiej mi się siedzi jak trochę położę oparcie. I siedzisko i oparcie dobrze trzymają na boki i nie są miękkie. A wychodzenie super, tylko nogi przełożyć Kiedyś chwaliłem Mietka W169 ale Notek pod tym względem jest dla mnie najlepszy. Siedzenie pasażera też ok.....wysoko, nie za miękko i trzyma dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zalko Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ja to jak zagięty i pokrzywione jestem to wtedy prosto jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Wadą jest też brak możliwości przechylania zagłówka przód-tył,przy wzroście 180 bardzo uciążliwe. Już w Nexii to miałem i to 20 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ale marudzicie....Notek z założenia miał być drugim w rodzinie, miejskim samochodem. Takim wózkiem na zakupy z silnikiem. Na trasy "wypasiona bryka" a po zakupy Notek. Ale że trafił do Polski to każdy go porównuje z BMW lub Audi i wylicza czego w nim nie ma . Jak na taki samochodzik, za takie pieniądze to nic mu nie brakuje. Osobiście na Yariske bym się nigdy nie zamienił, a to te same gabaryty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Ale marudzicie....Notek z założenia miał być drugim w rodzinie, miejskim samochodem. Takim wózkiem na zakupy z silnikiem. Na trasy "wypasiona bryka" a po zakupy Notek. Ale że trafił do Polski to każdy go porównuje z BMW lub Audi i wylicza czego w nim nie ma . Jak na taki samochodzik, za takie pieniądze to nic mu nie brakuje. Osobiście na Yariske bym się nigdy nie zamienił, a to te same gabaryty. No u mnie jest trzecim w rodzinie,oczywiście nic mu nie brakuje,chyba że mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.