NOmaro Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Witam, Może ktoś montował jakies mocniejsze sprężyny od jakiegoś patrola range rovera, discoovery? od czego mogą pasować ?? tył mam klapniety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Najpierw wzmocnij kielichy a później dystanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Dystanse mam 5cm kielichy zdrowe jak dzwon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Lemmy - kiedy moje wzmocnisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Dystanse mam 5cm kielichy zdrowe jak dzwon JESZCZE zdrowe Ale nie będą jak poskaczesz Michał ... jak swoje skończę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Ja mam sprężyny ironmena . Juz 6 rok je katuje i nadal sa super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja też mam Ironmana (pół roku) pod niego na razie dałem podkładkę 5 cm, bo przy mojej przebudowie na autobus może usiąść nieco. Docelowo zamiast podkładki dam miechy pneumatyczne od regulacji wysokości (Tzn Lemmy da, ale na razie mu nie mówcie, bo ucieknie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja miałem w terrano EFSa i z tego co wiem jeżdżą do tej pory - ironmana miałem w parchatku ale nie przeżyły i teraz też mam EFSa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Ja mam dedykowane Eibach od terrano long o wiekszej nośności auta :-) Spotkałem kolesia, któy miał od Gelandy. Niestety nie wiem jaki model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Natchnęliście mnie trochę ... Dopóki rama nie pomalowana wykombinuję wzmocnienia kielichów ... ale wzdłużne A co mi tam (Tzn Lemmy da... ... się normalnie do innego EZG wyprowadzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Witam, Może ktoś montował jakies mocniejsze sprężyny od jakiegoś patrola range rovera, discoovery? od czego mogą pasować ?? tył mam klapniety. po co kombinować i wyważać otwarte drzwi są sprężyny dedykowane (różnych producentów) klucz tkwi w odpowiednim doborze sprężyny szczególnie pod kątem dodatkowego obciażenia jeśli dobierzesz odpowiednio sprężynę unikniesz również tego co muisiał zrobić @Żółwik (podładka +5cm) to wynik źle dobranej sprężyny (za miękka) dobrze dobrana sprężyna nie ma prawa się "wysrać" po pół roku (Ironman daje 2 lata gwarancji, a EFS 3 lata) po co kombinować ze sprężynami od innych aut, skoro są dedykowane, tylko trzeba je odpowiednio dobrać pamiętaj, że nie ma "złotego środka" sprężyny z dodatkowym obciążeniem będą twarde, jak będziesz jeździł "na pusto" i na odwrót jak weźmiesz "bez wagi" to jak się spakujesz na wyprawę, to klapną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 Ja to wszystko rozumiem, ze sprezyny sa dostepne bez problemu tylko problem tkwi w czym innnym mianowicie $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 jak to mawiał klasyk "tanio już było" to już nie te czasy, kiedy robiło się lift na sprężynach z Polspringu i amortyzatorach od Kamaza jeśli ma być tanio, to podkładki pod sprężyny, krążki do hokeja pod poduchy (body lift) i masz monstera w wersji "dla studentów" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 26 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) Czyli tak zwaną rzeźbę w gównie, albo zestaw nieustającej naprawy Niestety Snake ma rację. Kiedyś gdy nie było nic, przy pomocy metod mechaniki ludowej osiągało się całkiem zjawiskowe efekty (nie mylić z pożądanymi). Teraz, gdy jest dostęp do części wypadałoby to zrobić dobrze. Proszę o bardziej kulturalny dobór określeń. To forum czytają nie tylko " warsztatowe samce", ale również kobiety, młodzież ... ... liczę na refleksję i autopoprawkę Edytowane 26 Lipca 2017 przez Andrzej G Kultura wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2017 (edytowane) 30 % ceny zaplace za ladny czerwony czy niebieski kolor i naklejke ironmana albo jakiejs iinnej firmy. Edytowane 26 Lipca 2017 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Moc sprawcza czerwieni działa tylko w komorze silnika oraz pod felgami Dodaje kucy i pomaga skutecznie je wyhamować Niebieskie paski wydłużają życie amorów Skądinąd wiadomo że wszelkie odcienie szarości zapewniają naszym mostom nieśmiertelność .. W jeepkach musi to być seledyn ... Tudzież e-moty Ale kolor żółty, ten to dopiero ma potencjał!!! ... Sportowa żółć działa zarówno na karoserię w płaskich jak i na zawieszenie w Tyranach Działa na hamulce, działa nawet na nakrętki kół ... u mnie zadziałała nawet na belkę haka ... No jest moc ! (Malowałem tylko hammerite'm ... A co by było gdybym zainwestował w jakieś "yellow sport" ??!!!!) Nie róbmy rynsztoka z własnego podwórka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Tak jest ,,her general'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Łooo matkoooooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 Wracając do sprężyn, mozna by bylo jeszcze sprawdzić oldman emu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 A gdyby, tak jak u Tomka zdublować springi ?? Jego auto skacze bo nie wyrabiają amory, ale kto wie ... gdyby dobrać odpowiednie ?? W Y61 widziałem springi w springach, może tędy droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 (edytowane) Lemmy - to ja juz chyba raczej pójdę w patent poduszki pneumatycznej w/pod spręzyną. Jak będę jeździł na pusto - jest miętko, wysoko i nie obciążam ramy. Gdy jest obciążony - dopompuję (zwiększę napiecie wstępne) i jest lepiej. Jeżeli Snake nie wynajdzie nic lepszego z dedykowanych, to chyba będzie jedyna droga. Edytowane 27 Lipca 2017 przez Zolwik_Tuptus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 27 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2017 rozwiązanie z pompowanymi miechami pozwala się najbardziej zbliżyć do "złotego środka" czyli auta, w którym w razie potrzeby można utwardzić zawieszenie, a gdy nie ma takiej potrzeby spuścić powietrze i mieć charakterystykę standardowego zawieszenia bez efektu wozu drabiniastego jedyny mankament to cena zestaw dedykowany do Patrola firmy Firestone to koszt około 1300zł (bez kompresora) cena może nie jest niska, ale efekt naprawdę bardzo dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 A mają coś do Terrano? Ewentualnie. czy ten patent podejdzie do T2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.