marinero Opublikowano 24 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2017 Podczas ostatniej wymiany uszczelniacza (simering) wału co wiązało się ze zdjęciem paska wieloklinowego zauważyłem że rolka napinacza jest zużyta (szum i luz). W związku z powyższym zamówiłem rolkę napinacza paska wieloklinowego CAFFARO 323-99 (36zł); rolke prowadzącą pasek wieloklinowy CAFFARO 197-99 (45zł); pasek wieloklinowy DAYCO 7PK1705 (44zł); Razem koszty części 125zł; Kolejność prac: zdjęcie prawego koła; demontaż listwy nadkola, demontaż pokrywy kół pasowych, demontaż nadkola (w celu uzyskania dobrego dostępu); demontaż rolki napinacza (odkręcenie kluczem nasadowym i jej zdjęcie za pomocą ściągacza dwuramiennego - ciężko schodzi,mało miejsca/dość ciasno); odkręcenie kluczem nasadowym lub oczkowym rolki prowadzącej (jest blisko alternatora i ma plastikowy dekielek chroniący łożysko); założenie paska wieloklinowego; sprawdzenie ułożenia paska na rolkach; odpalenie silnika; montaż elementów w odwrotnej kolejności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.