m@rcin sz-n Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 dzień witam forumowiczów .pacjent QQ 1,6PB/ 2011r po lifcieKoledzy,koleżanki oto dziwne objawy mam podczas tankowania PB.tankuję do pełna,pistolet odbija potem powolutku aby dolać pod korek i ...... i tak weszło jeszcze 17 litrów i nic FULLA nie widać ,już z lejkowym zaczęliśmy pod auto zaglądać ale sucho (uff) .Kiedyś lałem pod korek i bez problemu fulla osiągałem , teraz od jakiegoś czasu nie mogę .Spotkał się kiedyś z czymś takim.nie powiem trochę mnie to irytujeWskazania komputera też się zmieniły ,przed problemem wskazywał 644km do przejechania a teraz 720km na baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Zapowietrzony bak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Miałeś robione jakies naprawy w rejonie zbiornika? Jest coś takiego jak przewód odpowietrzający i być może wcześniej miałeś przytkany. Może przy naprawach ktoś go odróżnił lub sam się oczyścił. Sprawdź ile tankujesz paliwa obecnie i ile wcześniej tankowałeś. Porównaj to sobie z pojemnością zbiornika zamontowanego u ciebie w pojeździe. W starym aucie mojego ojca jest przycisk odpowietrzajacy, po wciśnięciu którego do baku wejdzie dodatkowo 10l paliwa. Nissan takowych przycisków nie montowal i być może miałeś przytkane odpowietrzenie zbiornika. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 żadnych napraw, dzwonów nic takiegoto stało się z tankowania do tankowaniajechałem do niemiec zalałem i było oktankuje po powrocie w PL i juz powstał "problem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin3006 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Ja bym tego nie traktował jako problem tylko jako zmianę na lepsze. Tak jak pisałem rano, sprawdź pojemność zamontowanego zbiornika oraz tankuj jak zapali się rezerwa. Porównaj ilości. Pewnie to odpowietrzenie przyjęło trochę paliwa. U mnie w note w odpowietrzenie wejdzie dodatkowo od 3 do 5 litrów (zależne od stacji na jakiej tankuje). Pistolety przy dystrybutorach działają tak, że w środku jest mały wężyk zasysający uchodzace powietrze z baku. Jak sie paliwo spienia i dojdzie do pistoletu ten mały wężyk się zatyka i automatycznie jest odcinamy dopływ paliwa z głównego zbiornika. Wszystko zależy od dodatków do paliwa, jedne się bardziej spieniają inne mniej. Raz trafiłem na taką stację ze nie umiałem zatankowac pod korek bo paliwo się tak spienialo aż w końcu automat odciął dopływ paliwa i musiałem udać się do kasy zapłacić. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.