bronkzz Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam. Od pewnego czasu zaczął grzać mi się samochód i ginąć płyn, (samochód nie kopci). Ostatnio jadąc temperatura mi skoczyła bardzo wysoko po czym po spuszczeniu z gazu spadła, płyn uciekł prawdopodobnie zbiorniczkiem gdyż był mokry i trochę ciekło. Wymieniłem termostat i chyba za cholere go nie moge odpowietrzyć, rura górna od chłodnicy robi się bardz twarda a płyn wywala zbiorniczkiem, niby na odpalonym po odkręceniu odpowietrznika z termostatu napierdziela płyn ale jak zakręcę to przewód robi się ciepły. Jak nim jadę, włącze wentylatory na max, leci zimne powietrze po czym temperatura skoczy do góry i zaraz spadnie i leci gorące powietrze. Wsiądę następnego dnia do samochodu i jest to samo, do czas aż nie zginie płyn. Nie zauważyłem żadnych bąbelków w płynie, auto nie kopci. Czy ktoś może podać całą procedurę odpowietrzania krok po kroku ? ( mój mechanik powiedział, że w tym silniku nie można nawet odkręcić korka od zbiorniczka płynu bo już jest zapowietrzony). Pompa wody wymieniona wraz z rozrrządem ok. miesiąca temu ( przed wymianą też skakała temperatura). Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Zmień mechanika i uszczelkę pod glowica i będzie po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronkzz Opublikowano 19 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Miałeś rację, powodem braku możliwości odpowietrzenia układu poprzez termostat była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Koszt regenracji + części typu olej, uszczelki itp. 1800 zł. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.