Still Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam W czasie jazdy pokazały mi sie kontrolki akumulatora i hamulca ręcznego, znikły na chwile i ponownie świeca na czerwono proszę o pomoc czy to coś poważnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 ładowanie i poziom płynu hamulcowego to tak na początek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Dziwne, że razem. Może przy braku ładowania wykrzyknik też świeci. Zacząłbym od sprawdzenia miernikiem ładowania. Z którego roku masz auto? Z tego co czytałem kiedyś murano przed liftem miewały problemy z alternatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Still Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 2004r tak raczej alternator padł jutro podjadę do mechanika i się dowiem czy na 100 % dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehelo Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Temat stary, ale odpowiadam ponieważ wyskakuje jako jedyny na googlach, a autor nie raczył podzielić się sprawozdaniem z naprawy... W moim nissanie 370z zapalenie się kontrolki hamulców i akumulatora oznaczało uszkodzony alternator. Od momentu zapalenia się kontrolek auto przejechało około 20km w mieście, po czym straciło moc. Lawetą zawiozłem je do najbliższego ASO, gdzie za naprawę z użyciem regenerowanego alternatora zapłaciłem około 1200zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Still Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 zgadza się z kolega wyżej byl padnięty alternator regeneracja z demontażem i założeniem 1000zł i śmiga bez problemu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Droga ta regeneracja alternatora czym jest spowodowana. czy przy niej od razu jest wymieniany regulator napięcie? za regeneracje bez regulatora nie płaciłem nigdy więcej niż 300 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Still Opublikowano 11 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2020 mi się wydaje ze samo wymontowanie i zamontowanie alternatora biorą większość profitu , jak bym miał możliwość sam bym wymontował alternator i dal do regeneracji wtedy powinno się zamkną w kosztach 400zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jungu Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Mi jak zawiozłem uszkodzony alternator do elektryka, to po rozkręceniu i diagnozie powiedział że diody są po palone i koszt wymiany na nowe to ok 400-600zl. Więc pewnie stąd ta cena. Kupiłem używkę za 300zl i śmigała ponad pól roku u mnie. Ważne żeby używkę brać po 2007r bo podobno były już dużo mniej awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 ze stanów się opłaca tylko teraz trzeba poczekać przez koronowirusa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.